تابناک کهگیلویه و بویراحمد
لذا بدینوسیله بر خود لازم می دانم به شکرانه‌ی این توفیق و به رسم ادب و ارادت؛ از همکاری، همراهی، همدلی و تلاش شبانه‌روزی و مشقت‌بار همه‌ی عوامل...
کد خبر: ۲۶۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 26 July 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،هر ساله با آغاز ماه مبارک رمضان ،یی از نهاد هایی که مورد توجه است کمیته امداد است چرا که  با در نظر گرفتن معنویت خاص این ماه ، نهاد های مختلف با برنامه ریزی های کمیته امداد و با شرکت نمودن در این برنامه ها به یاری این نهاد حمایتی می شتابند.
مدیر کل کمیته امداد با ارسال پیامی از از این نهادها و اشخاص قدردانی کرده است.
پیام تقدیر و تشکر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد برای همکاری در ماه مبارک رمضان:
آرامش سهم قلبهایی است که آن را به دیگران هدیه می دهند.
ماه رمضان فرصت خوبی برای خودسازی است و کمک به همنوعان نیازمند، جلوه زیبایی از ماه رمضان است، که در سایه آن وجدان انسان‌دوستی بیدار می‌شود.
لذا بدینوسیله بر خود لازم می دانم به شکرانه‌ی این توفیق و به رسم ادب و ارادت؛ از همکاری، همراهی، همدلی و تلاش شبانه‌روزی و مشقت‌بار همه‌ی عوامل مدیریتی ، اجرایی، از جمله نماینده محترم ولی فقیه در استان، ائمه جمعه و جماعات،نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی، استاندار، معاونین، مدیران ارشد استانی و شهرستانی و مدیران کل ادارات، صدا و سیمای مرکز استان، رسانه ها، خیرین، نیکوکاران و بخصوص مردم همیشه در صحنه و تمامی عزیزانی که به انحاء مختلف با تحمل همه کمبودها و مشکلات در برنامه های ماه مبارک رمضان حضور فعال داشته و یا زمینه و بستر لازم جهت انفاق، احسان، نیکوکاری و انجام امورات خیر را فراهم نمودند، صمیمانه کمال تشکر و تقدیر را داشته باشم .یقینا همت و ارداه‌ی وصف ناشدنی از جنس غیرت و عزت پشتوانه این حرکات نوع دوستانه وخداپسندانه است وهیچ چیز نمی‌تواند این صحنه‌ها و جریانات بزرگ را خلق کند جز ایمان و همدلی.
امیدوارم در پناه حضرت حق و سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و بهره مندی از منویات مقام عظمای ولایت و رهبری موفق، پیروز و سربلند باشید.

فرید محبی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)
استان کهگیلویه وبویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار