تابناک کهگیلویه وبویراحمد
کانال تلگرامی لرطنز،با نگاهی طنز به تهدید تاجگردون در خصوص انتقال پارک علم و فناوری به گچساران در صورت عدم احداث آن تا موعدی مقرر در یاسوج ، پرداخته است
کد خبر: ۲۶۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ 25 July 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،کانال تلگرامی لرطنز،با نگاهی طنز به تهدید تاجگردون در خصوص انتقال پارک علم و فناوری به گچساران در صورت عدم احداث آن تا موعدی مقرر در یاسوج ، پرداخته است و این تهدید تاجگردون را "فتح سنگر به سنگرنامیده است.
لازم به توضیح است :غلامرضا تاجگردون بعداز ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تدوین برنامه های چهار ساله آموزش عالی شهرستان با اشاره به نبود پارک علم و فن آوری در استان افزود: پارک علم و فناوری نیاز استان است و قرار بود که در مرکز استان احداث شود اما هنوز اقدامی در این راستا انجام نشده است. وی بیان کرد: این پارک باید تا آذرماه امسال در مرکز استان راه اندازی شود و در غیر اینصورت آن را در گچساران راه اندازی خواهم کرد. تاجگردون تصریح کرد: جامعه علمی را نمی توان معطل گذاشت و حق مردم استان دارد تضییع می شود. وی با بیان اینکه اگر پارک علم و فناوری در گچساران راه اندازی شد، گلایه نکنید، گفت: راه اندازی پارک علم و فناوری و مراکز رشد سبب توسعه منطقه شده و اشتغالزایی نیز ایجاد می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار