برگزیدگان زرشکی این هفته "اردبیل فردا"
هیات داوران تندیس «زرشک اردبیل فردا» پس از بررسی عملکرد محمد علی ربیعی ،سرمربی تیم شهرداری اردبیل و با مشورت جمعی از فوتبال دوستان استان ، تندیس زرشک چدنی را به نامبرده اعطا می کند ...
کد خبر: ۲۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳ 22 April 2015
به گزارش تابناک نشریه اردبیل فردا در شماره این هفته خود در ستون طنز "برگزیدگان زرشکی" نوشت: پس از یک دوره هم اندیشی با علاقمندان به محیط زیست، فوتبال دوستان و فرهنگیان معزز تندیس های زرشکی خود را این هفته به این عزیزان تقدیم  می کند:

سرمربی تیم شهرداری اردبیل و مدیران کل محیط زیست و آموزش و پرورش

تندیس زرشک چدنی
هیات داوران تندیس «زرشک اردبیل فردا» پس از بررسی عملکرد محمد علی ربیعی ،سرمربی تیم شهرداری اردبیل و با مشورت جمعی از فوتبال دوستان استان ، تندیس زرشک چدنی را به نامبرده اعطا می کند که با تدبیر این عزیز، یک هفته مانده به پایان لیگ دسته اول کشور، تیم شهرداری اردبیل نتوانست امیدهایش برای صعود به لیگ برتر را زنده نگه دارد و با شکست در برابر میهمان خود تیم نفت و گاز گچساران در لیگ دسته یک ماندنی شد.
این جام چدنی اردبیل فردا به آقای ربیعی اعطا می شود تا همیشه به یاد داشته باشد که تیم شهرداری اردبیل از حمایت 12 هزارنفری هواداران خود بهره‌مند بود ولی این امر نیز نتوانست زمینه‌های صعود این تیم به پلی‌آف را فراهم آورد.

تندیس زرشک نقره ای
هیات دوران تندیس «زرشک اردبیل فردا » با نظر خواهی از علاقمندان به محیط زیست و دوستداران طبیعت به جهت تلاش بی وقفه آقای سید رضا موسوی اردبیل مدیرکل محیط زیست استان اردبیل برای حفظ محیط زیست آبشار سردابه، دریاچه شورابیل و دریاچه نئور....، تندیس زرشک نقره ای این هفته را به این مدیر و تمامی مدیران کل قبلی محیط زیست استان تقدیم می شود که با تدبیر و هوشیاری این عزیزان ، محیط زیست استان روز به روز سرسبزتر و با طراوات شده است امید می رود در سالهای نه چندان دور با مدیریت نامبرده شاهد جشن پاكسازي درياچه نئور از ماهي هاي كپور باشیم !

تندیش زرشک طلایی
هیات دوران سرانجام با نظر سنجی از فرهنگیان شریف و قدر شناس ضمن تقدیر از زحمات وزیر آموزش و پرورش بخاطر حل مشکلات فرهنگیان و رفع تمامی دغدغه شغلی و معیشتی معلمان ،در آستانه روز معلم به پاس همه زحمات بی شائبه این قشر فرهیخته، تندیس زرشک طلایی اردبیل فردا ا( بعلت عدم دسترسی به وزیر مربوطه) به دکتر صابر سپهری مدیر کل آموزش و پرورش استان اهدا می نماید تا پیگیر مطالبات فرهنگیان استان باشد .
یکی از دبیران بازنشسته استان دراین باره ضمن تقدیر از هیات دوران زرشک اردبیل فردا به خبرنگار ما گفت : انتظار داریم آقای وزیر و مدیر کل محترم برای بیمه تکمیلی بازنشسته ها هم چاره ای بیندیشند چرا که حقوق امسال ما 150 هزار تومان افزایش یافته و با این بسته های بیمه تکمیلی کل افزایش حقوق ما کسر که چه عرض کنیم کشک !می شود.
یکی دیگر از فرهنگیان اظهار داشت :ای کاش این تندیس زرشک طلایی را به هیات مدیره تعاونی مسکن ناحیه 1 و 2 اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اعطا می کردید که از سال 82 برای 400 نفر از فرهنگیان در منطقه ملاباشی زمینی خریداری کردند و همه را بلاتکلیف گذاشتند .
اردبیل فردا آرزو می کند تا 12 اردیبهشت امسال عمر این 12 سال انتظار فرهنگیان به پایان برسد و آقای مدیر کل و هیات مدیره تعاونی مسکن همگی با هم به کمک مسئولین ذیربط استان مشکل تغییر کاربری زمین این عزیزان را مرتفع نمایند.
حالا،همگی باهم مدیر مدیره ،خود مدیره !

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار