همزمان با برگزاری نشست مربیان منطقه یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و به همت شهرداری اردبیل نخستین اتوبوس سیار کتابخانه شهری در اردبیل راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۲۵۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 10 July 2016

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما نسبت به تامین خودرو، تجهیز داخل آن و پشتیبانی از این کتابخانه سیار اقداماتمان را انجام دادیم تا با کیفیت و محتوای مناسب که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر آن نظارت داشتند انجام شود.

بابک پورپناهی افزود: این اتوبوس شهری که در قالب کتابخانه سیار تدارک دیده شده با اهداف ترویج کتاب و کتابخوانی در شهر اردبیل و در مکان‌هایی که امکان دسترسی علاقمندان به کتابخانه وجود ندارد فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: راه‌اندازی این کتابخانه سیار که سبب رغبت و انگیزه بیشتر کودکان و نوجوانان به امر مطالعه می‌شود بستری فراهم می‌آورد تا بیشتر با مجموعه کتاب و کتابخوانی آشنا شویم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: برنامه متنوعی در قالب این کتابخانه سیار برای کودکان و نوجوانان در سطح محلات برگزار می‌شود که از جمله آن برپایی مسابقه نقاشی، تئاتر و اجرای کارهای دستی و آموزش شهروندان است که از طریق مربیان که همراه اتوبوس‌ها خواهند بود انجام می‌شود.

پورپناهی یادآور شد: این اولین کتابخانه سیار شهری است که امروز با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان راه‌اندازی می‌شود که سعی‌مان بر این است در صورت استقبال مردم به ویژه کودکان و نوجوانان چنین فضاهای را گسترش داده و اتوبوس‌های متفاوت کتابخانه سیار شهری را راه‌اندازی کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار