فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: با توجه به پایان تعطیلات عید فطر انتظار می‌رود مسافران و گردشگران برگشت سفرهای خود را مدیریت کنند تا با ترافیک سنگین در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی روبه‌رو نشوند.
کد خبر: ۲۵۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶ 08 July 2016

سید حجت‌ فتاحی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به ترافیک سنگینی که امروز در محور سرعین ـ اردبیل و اردبیل ـ آستارا شاهد آن هستیم، انتظار می‌رود هموطنانمان بازگشت سفر خود را درست مدیریت کنند تا شاهد ترافیک روان با عبور و مرور مطلوب‌تر در مسیرها و محورهای مواصلاتی باشیم.

وی به وقوع چندین حادثه تلخ رانندگی در 24 ساعت گذشته در برخی از محورهای مواصلاتی شمال استان اردبیل اشاره کرد و گفت: همچنان توصیه پلیس رانندگی همراه با صبر و حوصله، ممانعت از بروز تخلفات حادثه‌ساز همچون سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ است که زمینه بروز حوادث مرگباری را مهیا می‌کند.

فرمانده پلیس راه استان با بیان اینکه در 90 درصد موارد رانندگان با احساس مسئولیت قوانین را رعایت می‌کنند و مقید به رعایت این قوانین هستند، افزود: پلیس امروز در دور برگشت سفرها با گشت‌های محسوس و نامحسوس رفتار ترافیکی رانندگان را رصد می‌کند و با متخلفان و حادثه‌سازها در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی برخورد می‌کند.

فتاحی تصریح کرد: تلاش ما در این است که با استقرار پلیس در تمام مسیرها و جاده‌ها به ویژه مسیرهای پرترافیکی همچون اردبیل، سرعین، سه راهی سرعین تا نیر و سراب همچنین اردبیل، نمین تا آستارا و محور اردبیل تا سرچم که با ترافیک‌های پرتراکمی روبه‌روست، زمینه ایمنی و تردد سهل‌تری را فراهم آورد.

اما در شبانه‌روز گذشته سفرهای دو روزه عید فطر حوادث ناگواری را نیز به همراه داشت که یکی از این تصادفات در 20 کیلومتری اصلاندوز با واژگونی خودروی رانا با چهار مصدوم و همچنین تصادف دیگری که در جاده اهر – مشگین‌شهر رخ داد سه خودرو در برخورد با همدیگر آسیب دیدند که در این حوادث مصدومان به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در حال حاضر در اکثر جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل ترافیکی آرام و روان وجود دارد ولی رفته رفته بر تعداد برگشتی‌ها در مسیرهای گردشگری افزوده می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار