عضو شورا شهر قلعه رئیسی تاکید کرد: در شورای شهر قلعه رئیسی عدم صداقت وجود دارد که این یکی از ویژگی های منفی شورا است اگر همچون یکسال و نیم اول شورا شهر خوب کار می کردیم می‌توانستیم عمران و آبادانی خوبی در سطح شهر ببینیم.
کد خبر: ۲۴۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 17 June 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، اعضای شورای شهر قلعه رئیسی و شهردار این شهر در دیدار با امام جمعه قلعه رئیسی در جهت وحدت و همدلی نشستی را در دفتر امام جمعه برگزار کردند.

بعد از طرح شورای شهر قلعه رئیسی نسبت به سؤال و استیضاح شهردار این شهر و اختلافاتی که در هفته گذشته بین اعضای این شورا و شهردار بوجود آمد جلسه‌ای تحت عنوان جلسه وحدت و همدلی از سوی امام جمعه این شهر برگزار شد.

در این نشست صحبت‌هایی ارائه شد که بوی اختلافات بسیار می‌داد.

غایب بودن یکی دیگر از اعضا شورا شهر هم یکی دیگر از حواشی جلسه بود.

در ادامه و بعد از چندین دقیقه وقفه در صحبت کردن از سوی اعضا شورا شهر هر نفر به مدت 5دقیقه سخنرانی و صحبت کردند.

در ابتدا مرتضی ایزدخواه با تقدیر از امام جمعه و اصحاب رسانه در جهت برگزاری این جلسه اظهار داشت:رمضان ماهی است که در آن فضائل فراوانی نهفته است باید تلاش کنیم تا از آن بیشترین بهره را ببریم.

عضو شورا شهر قلعه رئیسی تاکید کرد: در شورای شهر قلعه رئیسی عدم صداقت وجود دارد که این یکی از ویژگی های منفی شورا است اگر همچون یکسال و نیم اول شورا شهر خوب کار می کردیم می‌توانستیم عمران و آبادانی خوبی در سطح شهر ببینیم.

وی نظارت را مهمترین وظیفه شورای شهر دانست و افزود: وظیفه ما در شورای شهر نظارت بر کار شهردار است و باید در کنار آن شهردار را حمایت کنیم تا موفق شود که بنده حاضر به حمایت از شهردار بودم ولی دیگران نمی‌خواستند.

شیروان کریمی هم در این نشست با تقدیر از امام جمعه بیان کرد: در طول یکسال از شهریور ماه سال 94 تا امروز همیشه شعار وحدت و همدلی را می دادم ولی دیگران به آن پایبند نبودند.

رئیس شورای شهر قلعه رئیسی تصریح کرد: وظیفه ما در شورای شهر طرح سوال از شهردار بود که وظیفه خود را انجام دادیم چه موفق و چه ناموفق ولی به وظیفه خود عمل کردیم.

علی الهامی هم در این نشست یادآور شد: مردم در روز 24خرداد سال 92 با حضور چشم‌گیری که داشتند اقتدار ناتمام شدنی نشان دادند ولی متاسفانه خوب تا امروز جوابگوی مشکلات آنها نبودیم.

عضو شورای شهر قلعه رئیسی اضافه کرد: اعضای شورای شهر باید در کنار شهردار باشند و نگذارند شهردار تنها در جهت مشکلات شهری قلعه رئیسی گام بردارد و طرح سوال از وظایف شورای شهر است که بنده یک رای داشتم و با تفکراتی که بنده داشتم و کارهای بسیار خوبی که شهردار انجام دادند خودم را مسؤول دانستم که رأی موافق به ماندن آن دهم.

وی گفت: یکسال مانده به عمر این شورا و نباید کاری کنیم که مردم برای همیشه در تفکر خود عوامل ناامیدی را در این شورای بدانند.

علی فروغی در این نشست حفظ وحدت را مهمترین پیشرفت شهری دانست و خاطرنشان کرد: عوامل زیادی در دوران شهری برای این شهردار رخ داد که مهمترین آنها بدهکاری های بود که برای شهردار به وجود آمد از ابتدا مخالف آمدن شهردار بودم ولی در ادامه و به خصوص در طرح سوال از ایشان حمایت کردم چون نظر خود را از مردم گرفتم و موافق ماندن ایشان شدم.

در ادامه شهردار قلعه رئیسی در این مراسم با قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و با تقدیر از امام جمعه بیان کرد:مهم‌ترین عبادات در اسلام مثل نماز جماعت، روزه، حج و غیره به صورت جمعی انجام می‌شود که در ماه مبارک رمضان باید از این فرصت‌ها بیشترین بهره را ببریم وباید تلاش کنیم تا در این ماه مبارک، اختلافات را کنار بگذاریم.

صابر پیکرتصریح کرد: در دوران شهردار بودن خود یاد گرفتم صداقت داشته باشم و اینجا قسم می‌خورم که تا امروز از هیچ تلاشی دریغ نکردم.

وی گفت: هر قدر که تا امروز تلاش کردم برای این شهر ولی تلاش بدون حمایت شورای شهر دردی را دوا نمی‌کند و امیدوارم که بقیه هم کمک کنند تا در جهت کمک به این شهر همه سهیم باشیم.

شهردار قلعه رئیسی بروز اختلافات بین مردم را ویژگی بسیار ناپسند شورای شهر دانست و اضافه کرد: این که بیایم و تمام اختلافات و کوچک ترین مشکل را بین مردم بروز دهیم بسیار ناپسند است؛ مردم خود بهترین تصمیم گیرندگان هستند برای این که چه کسی درست می گوید یا کار کرد دیگران را مورد ارزیابی قرار دهند.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه همه خبر دارند که روزی که شهرداری قلعه رئیسی را دست گرفتم بسیار بدهکاری بسیار بالایی داشت ولی دادن بسیاری از بدهکاری ها از اولویت کاری بود که تاکنون بسیاری از آن محقق شد و اینجا در محضر امام جمعه شهر اگر در بین تمام شهرداران کهگیلویه دو برابر آنها کار نکردم خودم استعفا می دهم.

در پایان این نشست حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی دوباره آنها را به وحدت دعوت کرد و از آنها خواست تا به احترام این ماه از اختلافات بگذرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار