امیر سرتیپ دوم جهادی ارسی:
تابناک: ارشد نظامی آجا در اصفهان گفت:ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بالاترین نقطه اقتدار و صلابت در برابر تهدیدهای دشمنان قرار دارد و با آمادگی کامل در صورت لزوم، آماده جانفشانی در راه میهن است.
کد خبر: ۲۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ 18 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، امیر سرتیپ دوم رضا جهادی ارسی صبح امروز در مراسم روز ۲۹ فروردین در میدان ارتش اصفهان با اشاره به اینکه ارتش ایران با صلابت و ایستادگی آماده جانفشانی در راه کشور اسلامی ایران است، افزود: ارتش در کنار مردم انقلابی ایران نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن ایفا کرد که این موضوع به رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) برمی گردد که از سال ۴۲ تا پیروزی انقلاب اسلامی ارتش را برای انقلاب آماده و قلوب ارتشیان را به دست گرفتند.

ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری جایگاه کنونی ارتش را در بالاترین نقطه اقتدار و صلابت برشمرد و ابراز داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بالاترین نقطه اقتدار، صلابت و ایستادگی در برابر تهدیدهای دشمنان قرار داشته و آماده است در برابر هر تهدید با اقتدار نظامی در کنار سایر نیروهای مسلح با دشمنان مبارزه کند.

وی با بیان اینکه و آسمان جمهوری اسلامی ایران به برکت توانمندی های روزافزون ارتش جمهوری اسلامی ایران اکنون به لحاظ امنیت در خاورمیانه حرف اول را می زند، ادامه داد: نیروی انسانی و کارآمد نیروهای مسلح و به ویژه ارتش با توانمندی که در سایه اسلام و ولایت فقیه در آنها محقق شده در منطقه و دنیا بی بدیل و در دنیا سرآمد است.

سرتیپ دوم جهادی ارسی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که ارتش باید اسلامی باشد اشاره کرد و گفت: این فرمان تاریخی امام (ره) اکنون محقق شده است و امروز ارتش را باید به حق حزب الله نامید.

وی با اشاره به اینکه طراحی دفاعی کشور ما به گونه‌ای است که هر دشمنی را از فکر تجاوز پشیمان می سازد، ابراز داشت: نظام اسلامی جمهوری اسلامی ایران با رهبری ‌های هوشمندانه و راهبردی رهبر معظم انقلاب تداوم خواهد داشت و ارتش جمهوری سلامی ایران نیز روز به روز صلابت و اقتدار و توان نظامی بیشتری نسبت به گذشته خواهد داشت.

به گزارش مهر در در پایان مراسم آغازین روز ارتش، یگان های مستقر در میدان از مقابل جایگاه رژه رفتند، چتربازان ارتش به انجام حرکات نمایشی پرداختند و بخشی از ادوات و امکانات نظامی ارتش پراقتدار جمهوری اسلامی ایرن نیز در این مراسم به نمایش درآمد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار