فرمانده انتظامي شهرستان بستک از کشف هفت هزار و 850 ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش يک ميليارد و 300 ميليون ريال در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 09 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ عبدالرضا ضربت با اعلام این خبر گفت: در راستاي برخورد با پديده شوم قاچاق که صدمات جبران ناپذيري به اقتصاد کشور وارد مي کند،طرح برخورد با پديده قاچاق در سطح شهرستان اجرا شد.
 
وي افزود: مأموران پاسگاه انتظامي فرامرزان، حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي به دو دستگاه خودرو مشکوک و دستور ايست دادند.
 
اين مسئول انتظامي اظهار کرد: رانندگان خودروها بدون توجه به فرمان پليس اقدام به فرار کردند که پس از يک تعقيب و گريز طولاني ، رانندگان با رها کردن بار خودرو از محل متواري شدند.
 
سرهنگ ضربت با اشاره به اينکه در ادامه با هوشياري مأموران در اين زمينه يک دستگاه خودرو توقيف و يک متهم دستگير شد، تصريح کرد: مأموران در بازرسي از بار رها شده هفت هزار و 850 ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش يک ميليارد و 300 ميليون ريال کشف کردند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان بستک در پايان به شهروندان توصيه كرد: به منظور حمايت از توليدات داخلي و مبارزه با قاچاق از خريد واستفاده از كالاهاي قاچاق خودداري وموارد مشكوك را به فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار