تابناک کهگیلویه و بویراحمد
محمدعلی جاوید اظهار کرد: در خصوص صدور پروانه های ساختمانی و حذف عوارضات برای مددجویان، تا حد مجاز آماده هر نوع همکاری با این نهاد هستیم.
کد خبر: ۲۴۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 06 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مدیر کل کمیته امداد و شهردار یاسوج با هم دیدار کردند و در این دیدار تمام تلاش خود را بکار بسته بلکه بتوانند از پتانسیل های موجود جهت همکاری در کمک به مددجویان این نهاد انقلابی استفاده نمایند.
مدیرکل کمیته امداد استان گفت: در سال گذشته با همکاری شهرداری ها 266 واحد مسکن شهری از پرداخت بخشی از عوارض صدور پروانه ساختمانی معاف شدند.
فرید محبی در دیدار با شهردار یاسوج ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: هدف ما این است که از ظرفیت های این ماه مبارک برای کمک رسانی و خدمات مطلوب تر به نیازمندان تحت حمایت، بیشترین بهره را ببریم.
وی هدف از این نشست را ارتباط و تعامل با شهرداری به منظور ارائه خدمات بهتر و بررسی چالش های پیش روی طرفین برشمرد و افزود: خواهان همکاری درخصوص رفع مشکلات از جمله رفع معضلات اجتماعی، برطرف نمودن مشکلات تکدی گری، معافیت های قانونی برای نیازمندان در پروژه های عمرانی و پروانه های ساختمانی هستیم.
محبی ضمن تقدیر از شهرداری درخصوص همکاری با کمیته امداد، گفت: در سال گذشته با همکاری شهرداری در رابطه با بحث عوارض شهری، 266 واحد ساخت و ساز شهری مددجویی با اعتبار بیش از دو میلیارد تومان احداث شد.
وی همچنین خواستار همکاری درخصوص استفاده از فضاهای شهری و رسانه های تبلیغات محیطی شهرداری به منظور ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری شد و بیان کرد: تلاش ما این است که با استفاده از این فرصت ماه مبارک رمضان، خیرین ورود پیدا کنند و کمک های آنها به صورت سبد غذایی وجیره خشک در اختیار نیازمندان قرار گیرد.
اعلام آمادگی شهرداری یاسوج جهت کمک به ساخت مسکن مددجویان
شهردار یاسوج نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از کمیته امداد در راستای ارائه خدمت به نیازمندان جامعه، گفت: همراهی و همکاری با کمیته امداد و مشارکت در برنامه های این نهاد را در الویت کارهای شهرداری قرار می دهیم.
محمدعلی جاوید اظهار کرد: در خصوص صدور پروانه های ساختمانی و حذف عوارضات برای مددجویان، تا حد مجاز آماده هر نوع همکاری با این نهاد هستیم.
وی مشارکت در برنامه های کمیته امداد را افتخار هر نهادی عنوان کرد و آمادگی شهرداری را جهت ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و استفاده از فضای تبلیغات شهرداری در این خصوص اعلام کرد.
جاوید همکاری و کمک به این نهاد مقدس و همچنین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را وظیفه همه نهادهای دولتی خواند و افزود: شهرداری یاسوج نیز در راستای این وظیفه خطیر در همه زمینه های امور شهری و خدمات رسانی آماده همکاری با کمیته امداد و مددجویان و افراد مستمند و بی بضاعت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار