رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه هرمزگان از اضافه شدن دو رشته مهندسی برق و قدرت و مهندسی صنایع به رشته های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبرداد.
کد خبر: ۲۴۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 04 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، شاه نوری در مراسم فارغ التحصیلی تحصیلی دانشجویان مهندسی دانشگاه هرمزگان در بندرعباس گفت: 130 دانشجوی رشته های مهندسی عمران، برق، مکانیک،  رایانه و صنایع در مقطع کارشناسی با موفقیت فارغ التحصیل شدند.
 
وی با اشاره به برنامه های و طرح های علمی این دانشکده، تکمیل آزمایشگاه تکنولوژی بتون، راه اندازی 2 ژورنال تخصصی جدید، برگزاری کنفرانس ملی ساخت و تولید و ارتباط علمی با دانشگاه های داخلی و خارجی را از مهمترین برنامه های علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه هرمزگان برشمرد.
 
وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید دو رشته مهندسی برق و قدرت و مهندسی صنایع به رشته های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه هرمزگان افزوده می شود.
 
رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه هرمزگان اضافه کرد: در سال های آینده نیز رشته های مهندسی راه و ترابری، تکنولوژی ساختمان و مهندسی زلزله به رشته های دانشگاه افزوده خواهد شد.
 
شاه نوری در پایان گفت: اکنون رشته های هوش مصنوعی، سازه های دریایی، عمران سازه، ژئوتکنیک، مهندسی انرژی و ساخت و تولید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه هرمزگان تدریس می شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار