مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از ثبت ملی آبگرم گاومیش‌گلی و پهن‌لو شهرستان گردشگری سرعین خبر داد.
کد خبر: ۲۳۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 01 June 2016

به گزارشخبرنگار مهر، کریم حاجی زاده بعد از ظهر سه شنبه در جلسه توسعه گردشگری شهرستان سرعین افزود: ساماندهی و ثبت ملی این آبگرم ها هم اکنون در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به آثار تاریخی متعدد همچون غارهای کنزق، تپه آناهیتا و آبگرم های متعدد در سرعین تاکید کرد که بی شک ثبت ملی آبگرم های گاومیش گلی و پهنلو قدم های پیشرفت گردشگری این شهرستان را در پی خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین با برشمردن ضوابط و مقررات ایجاد مجتمع های گردشگری در مناطق نمونه گردشگری مصوبه هیات دولت، بر حمایت کامل از سرمایه گذاران تاکید کرد.

وی با بیان اینکه باید توسعه گردشگری سرعین در کناراقتصادی کردن این حوزه مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: سرعین به لحاظ دارا بودن ظرفیت های لازم می تواند در توسعه استان نیز نقش داشته باشد.

ایجاد تله کابین در روستای گردشگری ویلادره سرعین

فرماندار سرعین نیر در این جلسه از اعلام آمادگی سرمایه گذار بخش خصوصی در مورد ایجاد مجتمع تفریحی گردشگری و تله کابین در روستای نمونه گردشگری ویلا دره خبر داد.

عاطف ناصری عنوان کرد: با جدیت پیگیر احداث این مجتمع و تله کابین هستیم چراکه اعتقاد داریم می تواند گردشگری منطقه را با جهش روبرو کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار