با حکم استاندار هرمزگان رضا میرحسینی به عنوان بخشدار جدید هرمز معرفی و از زحمات محمد نعیمی در این سمت تقدیر شد.
کد خبر: ۲۳۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 31 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان روز دوشنبه در آئین معارفه بخشدار جدید هرمز، گفت: با توجه به ویژگی های هرمز، رشد و توسعه این جزیره می تواند با محوریت گردشگری شکل بگیرد.

علیرضا پاکدامن با بیان اینکه دستاوردهای برجام باید در تمام نقاط کشور تجلی یابد، اظهار کرد: توافق برجام با تلاش های رهبر معظم انقلاب، مردم و دولتمردان عملی شد و در ادامه برای اجرایی شدن برجام 2 مسئولان و مردم باید تلاش کنند.

وی حل معضل کمبود آب، رفع مشکل بیکاری، رسیدگی به معضلات محیط زیست و موفقیت در حوزه های نانو، آی.تی، آی.سی.تی و بیوتکنولوژی را بخشی از اصول دهگانه برجام 2 اعلام کرد.

سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان ایجاد رونق اقتصادی، تحقق رشد اقتصادی پنج درصدی، رشد فضایل اخلاقی، مبارزه با فساد و تحقق اقتصاد مقاومتی را از برنامه های در دستور کار دولت تدبیر و امید در دوران پسابرجام برشمرد.

وی با اشاره به مشکل تامین آب در هرمزگان، اظهار امیدواری کرد که با تدبیر دولت یازدهم کمبود آب آشامیدنی در نقاط دورافتاده استان برطرف شود.

هرمز جزیره ای بیضی شکل به مساحت 42 کیلومتر مربع با ساختار نمکی است که در ورودی خلیج فارس و در هشت کیلومتری بندرعباس مرکز هرمزگان قرار دارد.

این جزیره به علت موقعیت جغرافیایی راهبردی در مجاورت تنگه هرمز، کلید خلیج فارس نامیده می شود.

شهر هرمز به تنهایی و بدون هیچ روستایی یک بخش محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار