زردپوشان مسجدسلیمانی به دیدار فولادی‌ها می‌روند؛
کد خبر: ۲۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ 16 April 2015
رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران هم اینک شاهد برگزاری یک شهرآورد بین تیم های خوزستانی فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان است.

به گزارش تابناک خوزستان، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درحالی دیگر در هفته بیست و ششم لیگ برترفوتبال ایران در وزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم خوش نام هم استانی خود یعنی فولاد خوزستان می‌رود که جایگاه مناسبی در جدول رده بندی اینرقابت‌ها ندارد.

این تیم زرد پوش خوزستانی از بیست و پنج بازی خود در لیگ برتر جام خلیج فارس توانست فقط21 امتیاز را کسب کند و از بین شانزده تیم حاضر در این مسابقات جایگاهی بهتر از رده پانزدهم را نداشته باشد که جایگاه شایسته‌ای برای این تیم پرطرفدار نیست.

تیم نوپای نفت مسجدسلیمان در این بازی نیاز به کسب امتیاز کامل بازی مقابل تیم هم استانی خود یعنی فولاد خوزستان دارد تا بتواند خود را از قهر جدول لیگ برتر نجات دهد و به پله‌های بالاتر صعود کند.

بهروز مکوندی، سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فولاد خوزستان در همین رابطه گفت: بازی برابر هم‌ استانی خیلی سخت است اما ما برای سربلندی نفت مسجدسلیمان تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: اگر امید نداشتیم تلاش هم نمی‌کردیم و امیدوارم در پایان فصل در لیگ باقی بمانیم. در فصل آینده هم امیدوارم هر کس ماند از همین امروز برنامه‌ریزی مناسبی ترتیب دهد تا مشکلات به این تیم آسیب نرساند. من نمی‌دانم اگر نفت سقوط کند باز به عنوان موسسه خواهد بود یا زیر مجموعه نفت باقی می‌ماند.

مکوندی در ادامه این نشست یکی از مهمترین مشکلات نفت مسجدسلیمان را مشکلات مالی عنوان می‌کند و می‌گوید: مهاجم ما به دلیل همین مشکلات تیم را ترک کرد و به روند هجومی تیم و ترکیب نفت مسجدسلیمان لطمه وارد کرد.

با همه مشکلات موجود و شکست‌های نفت مسجدسلیمان، این تیم خوزستانی یک سرمایه عظیم در کنار خود دارد که آن هم هواداران و طرفداران با تعصب است که در بازی‌های گوناگون در کنار تیم محبوب خود ایستادند و به تشویق آن پرداختند.

هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در بازی نخست این تیم در خانه که از حضور در وزرشگاه سردار شهید بهنام محمدی محروم بودند باز هم تیم را تنها نگذاشتند و در کوهها و بام خانه‌های اطراف ورزشگاه حاضر شدند و به تشویق پرداختند که تحسین همگان را برانگیخت. البته تیم نفت مسجدسلیمان در دوران سرمربی‌گری بهروز مکوندی عملکرد نسبتا خوبی داشت و توانست نتایج بهتری از قبل به دست آورد و در بازی‎های خود بهتر بدرخشد اما مشکلات درون باشگاهی این تیم از جمله مشکلات مالی را نمی‌توان نادیده گرفت.

امیدواریم که بازی‌های باقی‌مانده از لیگ برتر تیم محبوب و پرطرفدار نفت مسجدسلیمان بتواند بهترین نتایج را کسب کند و حداقل خواسته هواداران یعنی در لیگ برتر را برآورده سازد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار