شهردار بندرعباس گفت: استفاده از تجربیات دیگر کشورها در حوزه مدیریت شهری و ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مردم ضروری است.
کد خبر: ۲۳۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 30 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عباس امینی‌زاده صبح امروز در مراسم استقبال رسمی از شهردار بوسان کره‌جنوبی اظهار کرد: شهر بوسان کره جنوبی با بسیاری از شهرهای مطرح دنیا خواهرخوانده است و از مدت‌ها قبل شهردار این کشور از شهردار و اعضای شورای شهر بندرعباس دعوت کرد تا سفری به این کشور و بازدیدی از امکانات و ظرفیت‌های توسعه‌ای این شهر داشته باشند.
 
وی افزود: گسترش تعاملات حوزه مدیریت شهری یکی از راهکارهای توسعه شهرهای مطرح دنیا و از جمله شهر بندرعباس بوده که به دلیل موقعیت منطقه‌ای و ظرفیت‌های اقلیمی آن دارای جایگاه ویژه‌ای در منطقه خلیج فارس است.
 
شهردار بندرعباس افزود: بوسان به عنوان شهری که بیش از 3.5 میلیون نفر جمعیت دارد، دومین شهر بزرگ کره جنوبی است و یک شهر ساحلی بزرگ به شمار می‌رود که تجربیات فراوانی در زمینه توسعه شهری دارد و می‌توان با استفاده از تجربیات مشترک میان دو کشور، زمینه رشد توانمندی‌های شهر بندرعباس را در زمینه‌های مختلف فراهم کرد.
 
امینی‌زاده ادامه داد: در بسیاری از زمینه‌ها از جمله توسعه ظرفیت‌های حمل و نقل و ترافیک، توسعه زیرساخت‌های مدیریت شهری، ایجاد پروژه‌های عمران شهری به خصوص در سواحل قابلیت همکاری مشترک با شهرداری بوسان را داریم و امیدواریم بتوانیم در قالب همکاری‌های علمی و اجرایی در این زمینه گام برداریم.
 
وی گفت: بوسان در زمینه اجرای پروژه‌های مسکن و شهرسازی تجربیات موفقی دارد که امکان همکاری در این زمینه فراهم است و امیدواریم بتوانیم در طول سفر شهردار بوسان به شهر بندرعباس چند تفاهمنامه با شهرداری بوسان به امضاء برسانیم.
 
شهردار بوسان در سفر به شهر بندرعباس با استاندار هرمزگان نیز دیدار خواهد کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار