احمد رمضانپور نرگسی در گفت و گو با تابناک ؛
تابناک: احمد رمضانپور نرگسی طی مصاحبه ای در خصوص ترکیب جدید هیئت رئیسه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:با توجه به حواشی و اتفاقاتی که در خصوص انتخاب رئیس مجلس دهم در چند وقت اخیر به وجود آمده بود تقریبا اکثر فعالان سیاسی احتمال رای آوردن دکتر عارف را به عنوان رئیس مجلس اندک میدانستند.
کد خبر: ۲۳۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰ 30 May 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک:
احمد رمضانپور نرگسی طی مصاحبه ای در خصوص ترکیب جدید هیئت رئیسه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:با توجه به حواشی و اتفاقاتی که در خصوص انتخاب رئیس مجلس دهم در چند وقت اخیر به وجود آمده بود تقریبا اکثر فعالان سیاسی احتمال رای آوردن دکتر عارف را به عنوان رئیس مجلس اندک میدانستند.

به گزارش تابناک گیلان، نماینده مردم رشت در دوره پنجم و ششم مجلس تصریح کرد: نامزد شدن دکتر عارف برای تصدی این سمت یک حسن خوب داشت و آن اینکه وزن جریان اصلاحات را در این مجلس به وضوح آشکار کرد.

رمضانپور ضمن گلایه از افرادی که در انتخابات به اسم لیست امید جلو آمدند اما در ادامه نوعی نامهربانی نسبت این جریان روا داشتند افزود: این افراد به نوعی گل به خودی زدند و به تعهدی که در ابتدا به رعایت آن تاکید داشتند عمل نکردند که این حرکتشان مطمئنا از یاد نخواهد رفت.






وی ادامه داد: البته با این همه بیش از 100 نماینده در فراکسیون امید انتخاب شدند که قطعا در امور مجلس تاثیر گذار خواهند بود.

این فعال سیاسی به نقش و جایگاه دکتر عارف در روند سیاسی کشور نیز اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه علیه کسی نامهربانی شد که در انتخابات سال 92 نقش پررنگ و موثری را در شکل گیری دولت تدبیر و امید برعهده داشت.

رمضانپور در ادامه به انتخاب مجدد دکتر لاریجانی به عنوان رئیس مجلس اشاره کرد و گفت: ایشان در دوره گذشته تجربه موفقی داشتند خصوصا در اواخر مجلس نهم و در موضوع برجام؛ که با نگاه اعتدالی نقش مهمی را در این مسئله ایفا کردند و انتخاب مجدد دکتر لاریجانی نیز میتواند به ادامه روند پیوند بیش از پیش مجلس و دولت بیانجامد.

نماینده سابق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی انتخاب نواب رئیس مجلس دهم را انتخابی خوب دانست و خاطرنشان کرد: نائب رئیس اول از فراکسیون امید است که انتخاب خوب و مناسبی برای این سمت می باشد.

رمضانپور در پایان اظهار داشت: همه نمایندگان مجلس در جهت حفظ منافع ملی و حفظ قانون اساسی سوگند یاد کردند، و امید است که همه تلاش شان را به دور از پرداختن به حواشی، به رفع معضلات کشور و همینطور رفع مشکلات مردم از بیکاری و تولید و اقتصاد، تا فرهنگ و هنر به کار گیرند و قوانینی وضع کنند که نیاز جامعه باشد و در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و همچنین رونق بازار کسب و کار، بهبود وضع معیشت مردم و در نهایت پیشرفت کشور باشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار