رییس فدارسیون شنا ، شیرجه و واترپلو از تشکیل باشگاه مخاطبان شنا در کشور خبر داد و گفت : در این باشگاه ورزشکاران ، مربیان و فعالان رشته های آبی عضویت خواهند داشت.
کد خبر: ۲۳۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ 22 May 2016

محسن رضوانی شنبه در حاشیه برگزاری کلینیک تخصصی شنا در شهر سرعین استان اردبیل افزود: برای اعضای این باشگاه کارت عضویت صادر شده و دارندگان این کارت ها در استفاده از استخر، بیمه و بانک های طرف عامل از مزایای ویژه ای بهره مند خواهند شد.
وی با اشاره به آمادگی ملی پوشان شنا گفت : پنج شناگر تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک ریو در مسابقات مجارستان به رقابت با رقبای جهانی خود خواهند پرداخت و به کسب سهمیه در آن بسیار امیدواریم .
رضوانی با اشاره به برگزاری کلینیک شنا در سرعین از میزبانی خوب استان اردبیل تشکر کرد و افزود: این کلینیک یکی از بهترین همایش های آموزشی در چند سال گذشته بود.
وی گفت :هیات شنای استان اردبیل در چند سال گذشته جزو یکی از فعالترین هیات های شنا در کشور بوده و انتظار می رود با واگذاری استخر شنای شهید رجب زاده به این هیات، شاهد پرورش قهرمان خوبی از این منطقه باشیم .
کلینیک تخصصی شنا با حضور مربیان و دست اندرکاران شنا از 28 استان کشور روز جمعه در اردبیل شروع و فردا یکشنبه به کار خود پایان می دهد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار