با انتخاب هیات داوران چهارمین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت راه و شهرسازی در تهران، روابط عمومی بندر شهید رجایی موفق شد مقام نخست کشوری را در بین واحدهای زیر مجموعه این وزارتخانه به نام خود ثبت کند.
کد خبر: ۲۳۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 18 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیین اختتامیه این جشنواره همزمان با هفته گرامیداشت روابط عمومی، پیش از ظهر سه شنبه(28 اردیبهشت ماه 95) در سالن الغدیر ساختمان وزارت راه و شهرسازی با حضور وزیر و معاونین این وزارتخانه برگزار شد.
 
در چهارمین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت راه و شهرسازی بیش از 300 واحد روابط عمومی آثار و عملکرد سال 94 خود را به دبیرخانه ارایه کرده بودند که در آیین اختتامیه از برگزیدگان 10 رشته مختلف در سه گروه معاونت ها و سازمان ها، شرکت های تابعه و ادارات کل استانی(الف، ب و ج) تجلیل بعمل آمد.   
 
در هنگام اهدای جوایز نیز عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، سیدقاسم بی‌نیاز مدیر روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، سعید معیدفر مشاور اجتماعی وزیر راه و شهرسازی و مهندس میرزابابا مطهری‌نژاد مدرس دانشگاه و عضو هیات مدیره انجمن روابط‌عمومی ایران و از داوران چهارمین جشنواره روابط عمومی‌ها حضور داشتند و برگزیدگان جوایز خود را دریافت کردند.
 
در متن لوح سپاس وزیر راه و شهرسازی خطاب به "ادهم رضوانی" مدیر روابط عمومی بندر شهید رجایی که از سوی هیات داوران جشنواره در گروه "ج" و رشته "روابط عمومی و پاسخگویی" در فعالیت های سال 1394 حائز رتبه اول شناخته شده، چنین آمده است: «امروزه نقش بنیانی روابط عمومی ها در میزان توفیق نیل به اهداف سازمانی به صورت حقیقتی انکار ناپذیر درآمده و از چنان حساسیت ویژه ای برخوردار است که مدیران سازمان ها، چه در بخش دولتی و چه در بخش های خصوصی و تعاونی، دغدغه ارتقاء دانش و بینش مدیران، کارشناسان و متصدیان روابط عمومی سازمان های خود را داشته و از بهترین، کوتاهترین و روزآمدترین روش ها برای دستیابی به این اهداف حمایت می نمایند.
 
در وزارت راه و شهرسازی نیز، نیروی انسانی حرفه ای برای چنین مسئولیت عظیم، از اهمیت بسیار بالا برخوردار و شایسته توجه و نگهداری است.
 
"همکار ارجمند جناب آقای ادهم رضوانی
 
مدیر روابط عمومی بندر شهید رجایی
 
نظر به اینکه براساس رای هیئت داوران چهارمین جشنواره انتخاب روابط عمومی برتر وزارت راه و شهرسازی روابط عمومی تحت مدیریت شما در گروه ج و در رشته ی "روابط عمومی و پاسخگویی" در فعالیت های سال 1394 حائز رتبه اول شناخته شده است، این لوح سپاس به جنابعالی و همکاران محترم تقدیم می شود.
 
تداوم نقش برجسته جنابعالی در فعالیت های حرفه ای و تلاش و پشتکار و احساس مسئولیت و اهتمام به ارتقای دانش و بینش روابط عمومی را در سازمان از خداوند منان مسئلت داریم.»
 
گفتنی است، جوایز این جشنواره شامل لوح تقدیر، تندیس، جایزه ویژه و اثری نفیس از سوی وزیر راه و شهرسازی تحت عنوان سلام بر ایران‌شهر بود که به برگزیدگان این رشته‌ها در سه بخش اهداء شد.
 
شایان ذکر است، هیات داوران چهارمین جشنواره روابط‌عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی متشکل از یونس شکرخواه، حسن نمکدوست، حمید خانیکی و میرزابابا مطهری‌نژاد بودند".
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار