دبیر شورای روابط عمومی های استان:
روابط عمومی، هنر وعلوم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می زند و روابط عمومی، هدف، چگونگی و کلیه برنامه ها را ترسیم می کند.
کد خبر: ۲۳۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 16 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،دبیر شورای روابط عمومی های کهگیلویه وبویراحمد، 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه روابط عمومی های دستگاه های مختلف استان تبریک گفت.

سیدمحمد موحدپور افزود: هر چند امروزه ارتباطات اولین عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز و موثر بر زندگی شده است به جرات می توان آن را یکی از اساسی ترین و بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت های امروزی و پایه سایر علوم قرن حاضر دانست.

وی اظهار داشت: روابط عمومی، هنر وعلوم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می زند و روابط عمومی، هدف، چگونگی و کلیه برنامه ها را ترسیم می کند.

مدیرکل حوزه استاندار و مسئول روابط عمومی استانداری تصریح کرد: روابط عمومی به عنوان مشاور و امین مدیر و کارکنان است، بنابرین ضرورت دارد، هم مدیر و هم کارکنان اعتماد صد در صدی به آن داشته باشند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان ابراز داشت: جایگاه روابط عمومی برجسته است و روابط عمومی حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که به آن مراجعه می کنند.

موحدپور تاکید کرد: از اینکه روابط عمومی تبدیل شود به بخش تبلیغات سازمان، باید پرهیز نمائیم، بلکه به آن نقش و ارتباط دو سویه ای که می بایست داشته باشد، توجه کرد.

وی افزود: باید تلاش کنیم، با ایجاد تقویت فرهنگ بومی کردن سرمشق های توسعه ای، کشف ظرفیت های درون جامعه، بازآفرینی فرهنگی، خفظ تعلق خاطر، پیوستگی و جلوگیری از هر گونه گسستگی را محور کار روابط عمومی ها قرار دهیم.

مسئول روابط عمومی استانداری تاکید کرد: برای اجرا و تحقق برنامه ها، سیاست ها، فعالیت ها و اهداف دستگاه باید تبادلات و تعاملات را افزایش داد.

موحدپور افزود: باید تلاش کرد، ارتباطات را بیشتر و فاصله ها و تضادهای بین فضای کار و دستگاه را کم کرد و در این مسیر، تنظیم کننده، حرکت و شتاب دهند فعالیت ها، اثر پذیر نقش روابط عمومی هاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار