برخورد شديد دو دستگاه پژو در محور زاوه - باخرز دو کشته و سه مجروح بر جاي گذاشت.
کد خبر: ۲۲۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 12 May 2016
به گزارش تابناک رضوی، فرمانده انتظامي شهرستان زاوه  گفت: ساعت 22:30 چهارشنبه بيست و دوم ارديبهشت ماه يک فقره تصادف فوتي در کيلومتر 5 محور زاوه –باخرز به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام شد.
سرهنگ سيد کاظم حسيني ادامه داد: با اعلام خبر بلافاصله تيمي از عوامل انتظامي به همراه ديگر نيروهاي امدادي به محل حادثه اعزام شدند.
وي تصريح کرد: در بررسي هاي به عمل آمده در محل مشخص شد يک دستگاه پژو 405 با دو سرنشين که از سمت زاوه به سمت باخرز در حرکت بوده با يک دستگاه پژو 405 ديگر با سه نفر سرنشين که در سمت مخالف در حرکت بوده به صورت رخ به رخ برخورد کرده است.
سرهنگ حسيني اظهار کرد: در اين سانحه  راننده و سرنشين خودرويي که از زاوه به سمت باخرز در حرکت بوده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشينان خودرو ديگر نيز مصدوم و با کمک نيروهاي امدادي به مراکز درماني منتقل شدند.
وي خاطر نشان کرد: علت تامه تصادف از سوي کارشناس پليس راه بي احتياطي و انحراف به چپ راننده خودرويي که از باخرز به سمت زاوه در حرکت بوده اعلام شده است.
سرهنگ حسيني از رانندگان خواست با توجه به کم عرض بودن محورهاي مواصلاتي روستايي ضمن رعايت سرعت مطمئنه از منتهي اليه سمت راست جاده حركت كنند تا شاهد چنين حوادث تلخي نباشيم
منبع: پایگاه خبری پلیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار