به مناسبت گرامیداشت روز معلم؛
حمید لطف اللهیان در دیدار با اولین معلم خود که در معیت مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و مدیر فرهنگی شهرداری اردبیل صورت گرفت، طی سخنانی با تبریک روز جهانی کارگر و روز معلم، اظهار کرد: از اینکه پس از سال ها فرصت قدردانی از اولین آموزگار دوران تحصیلم را بدست آوردم ...
کد خبر: ۲۲۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ 02 May 2016

شهردار اردبيل به مناسبت گراميداشت روز معلم، با اولين آموزگار دوران تحصيل خود؛ آقای هوشيار اسبقي نمين، ديدار و با تقدیم هدايايی از ايشان تجلیل و قدردانی كرد.

دکتر حمید لطف اللهیان عصر روز یکشنبه 12 اردیبهشت ماه در دیدار با اولین معلم خود که با همراهی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و مدیر فرهنگی شهرداری اردبیل صورت گرفت، طی سخنانی با تبریک روز جهانی کارگر و روز معلم، اظهار کرد: از اینکه پس از سال ها فرصت قدردانی از اولین آموزگار دوران تحصیلم را بدست اوردم، خداوند متعال را شاکر و سپاسگزارم.

لطف اللهیان هدف از حضور در منزل اولین معلم دوران ابتدایی خود را قدردانی از زحمات ارزنده و دلسوزی های وی و تجلیل از مقام شامخ معلمی خواند و افزود: خیلی خرسندم از اینکه امروز اولین آموزگار خود را در وضعیت سلامت و پایداری کامل زیارت می کنم.

وی از اولین آموزگار خود به عنوان معلم درس و اخلاق و زندگی یاد کرد و با مهم خواندن نقش تربیتی معلمان، افزود: امیدوارم سایر همکلاسی های دوران تحصیلاتم در مقطع ابتدایی هم فرصت را برای قدردانی از زحمات و دلسوزی های آقای"اسبقی نمین" از دست نداده و جویای احوال ایشان باشند.

هوشیار اسبقی نمین نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور شهردار اردبیل و همراهان در منزل خود، اظهار کرد: همواره مشتاق و علاقه مند دیدار با دانش آموزان سابق خود بوده و هستم، و دیدار با دانش آموزی که امروز شهردار شهرمان شده است، انرژی و اشتیاق مضاعف تری برایم به ارمغان آورد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، تعریف خاطراتی از دوره ابتدایی تحصیلات دکتر لطف اللهیان در سال 59 در دبستان اسدآبادی از سوی آقای اسبقی نمین، از جمله حواشی دیدار شهردار اردبیل با اولین آموزگار دوران ابتدایی وی بود.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
کاری است بس پسندیده و فرهنگ ساز . جا دارد به تمامی معلمان عزیز که با ایثارگری تمام همت خود را صرف تحصیل و تهذیب فرزندان این مرز و بوم میکنند عرض خسته نباشید و خدا قوت داشته باشیم و این هفته را خدمت شان تبریک بگوییم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار