معاون استاندار فارس و فرماندار ويژه لارستان از تعدادي واحد توليدي و صنعتي اين شهرستان بازديد و اعلام كرد: يكي از موضوعاتي كه در دستور كار فرمانداري است پيگيري مسائل و مشكلات واحدهاي صنعتي و توليدي است.
کد خبر: ۲۱۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 26 April 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا: علي اكبر نجيب زاده اظهار داشت: به همين دليل اين بازديد ها به صورت مستمر انجام خواهد شد و مي بايست ادارات ذيربط همچون صنعت و معدن و تجارت و شركت شهرك هاي صنعتي لارستان مشكلات را بررسي و براي رفع آن تصميماتي اتخاذ كنند.
وي ادامه داد: در سال اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل رفع مشكلات صنعتگران واحدهاي توليدي در اولويت است و بايستي حل شود و انتظار ما از مديران شهرستان بخصوص امور مالياتي اين است كه بيشترين تعامل را با واحدهاي توليدي داشته باشند و برنامه هايشان را تسهيل كنند تا واحدها با موانع كمتري مواجه شوند و بتوانند فعاليت هايشان را ادامه و توسعه دهند.
معاون استاندار فارس با تاكيد بر اينكه براي اجراي اقتصاد مقاومتي به مشاركت و تعامل همه دستگاه هاي اجرايي و عموم مردم نياز است ادامه داد: استفاده از توليدات داخلي بايد فرهنگ سازي شود بنابراين دستگاه هاي اجرايي، اصناف و همه مردم در خريد ملزومات خود از توليدات داخلي شهرستان استفاده كنند.
در اين ديدار كه دوشنبه انجام شد علي اصغر علي پور معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري و محمد پيمان فر رييس شركت شهرك هاي صنعتي لارستان از تعدادي از واحدهاي توليدي و صنعتي شهرستان بازديد كردند.
در اين بازديد سه ساعته در شهرك صنعتي، مسائل و مشكلات 6 واحد توليدي و صنعتي لارستان مورد بررسي قرار گرفت.
در اين بازديد توليد كنندگان و صنعت گران اين شهرستان اهم مسايل و مشكلات و درخواست هاي خود را از جمله مسائل بدهي و معوقات بانكي، بخشش جرائم مالياتي و بانكي، سرمايه در گردش، مشكلات مالياتي، نبود بانك صنعت و معدن، افزايش قيمت مواد اوليه و هزينه هاي جانبي مطرح و خواستار پيگيري و رفع اين موارد شدند.
منطقه لارستان با سه شهرك و ۲ ناحيه صنعتي و ۱۹۰ واحد توليدي وصنعتي و سرمايه گذاري ۲۰۰ ميليارد توماني و اشتغال زايي براي ۱۵۰۰ نفر به لحاظ تعدد واحدهاي صنعتي رتبه دوم را در فارس بعد از شيراز به خود اختصاص داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار