مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی سمنان خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از حریق یک باب منزل مسکونی در سمنان خبر داد و گفت: سهل‌انگاری کوچک، خانه‌ای را در این حادثه به آتش کشید.
کد خبر: ۲۱۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 25 April 2016

سعید اسماعیل‌پور اظهار کرد: آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی واقع در شهرک مدیران سمنان در خیابان اسفند، مأموران ایستگاه شماره یک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان را به محل حادثه کشاند.

وی افزود: ساعتی پیش، یک مورد آتش‌سوزی منزل مسکونی به سامانه 125 اطلاع‌رسانی شد که بلافاصله مأموران ایستگاه شماره یک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به محل اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در تشریح و نحوه امدادرسانی حادثه اضافه کرد: به علت عدم رعایت نکات ایمنی هنگام کار با وسایل گازسوز، حریق در طبقه اول ساختمان شکل گرفته است و از طریق نورگیر ساختمان در حال پیشروی به طبقات بالاتر بود که با سرعت عمل آتش‌نشانان، مهار و از سرایت آن به طبقات بالاتر جلوگیری شد.

اسماعیل‌پور یادآور شد: مأموران پس از لکه‌گیری کامل، ایمن‌سازی محل و تهیه عکس و گزارش به ایستگاه خود بازگشتند.

وی گفت: با وجود اینکه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است؛ اما به همشهریان توصیه می‌شود به‌ هیچ‌وجه از سه راهی برای تقسیم گاز بین چند وسیله گازسوز استفاده نکنند تا از بروز حوادث از این دست جلوگیری شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار