مسابقات دو ومیدانی قهرمانی بانوان کشور در رده سنی نوجوانان با درخشش دونده های همدانی همراه بود.
کد خبر: ۲۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 13 April 2015
مسابقات دو ومیدانی قهرمانی بانوان کشور در رده سنی نوجوانان با درخشش دونده های همدانی همراه بود.

به گزارش ایرنا؛ دبیر هیات دو ومیدانی استان همدان گفت: مسابقات دوومیدانی قهرمانی دختران نوجوان کشور روز جمعه گذشته در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و تیم منتخب همدان با کسب مدال های رنگارنگ شنبه به همدان بازگشت.

مسعود بنوان اظهار کرد: در این پیکارها مژده قهری بانوی دو و میدانی استان درماده یکصد متر قهرمان شد و در 200 متر نیز در جایگاه پنجم ایستاد.

وی بیان داشت: همچنین سپیده صارمی دیگر دونده همدانی در ماده 800 متر نایب قهرمان این رقابت ها شد و در ماده هزار و 500 متر نیز در جایگاه سوم قرار گرفت ضمن اینکه زینب زارعی در سه هزار متر ششم شد.

بنوان خاطرنشان کرد: سپیده صارمی، مژده قهری، زینب زارعی و فاطمه سرخ آبادی به مربیگری سمیرا زمانی و سرپرستی زهرا ویانجی در این مسابقات حاضر شدند.

وی اضافه کرد: در این رقابتها دختران نوجوان از سراسر کشور در مواد 100، 200، 400، 800، 1500، سه هزار، 100 متر با مانع، 400 متر با مانع، پرش طول، پرش سه گام، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه و پرتاب چکش با یکدیگر به رقابت پرداختند.

همدان یکی از قطب های اصلی دو و میدانی کشور به شمار می رود و هم اکنون بیش از یک هزار دونده به صورت حرفه ای در رشته های مختلف دو و میدانی فعالیت دارند.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار