فرماندار بیله سوار مغان خبرداد:
فرماندار بیله سوار مغان از ساماندهی نانوایی های این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 12 April 2015

به گزارش ایرنا، آرام حلیم در جلسه بررسی نانوایی های بیله سوار افزود: از اول اردیبهشت ماه سال جاری 20 درصد از سهمیه آرد شهرستان کسر و این میزان کسر شده از سهمیه شهرستان به صورت آزاد پز ساماندهی خواهد شد.

وی با بیان لزوم حمایت قاطع از تولید کنندگان (روستاییان و عشایر) و توجه ویژه به این قشر گفت: با هدف ساماندهی آرد منطقه و توزیع عادلانه آرد بین روستا ، عشایر و شهر و پخت بیشتر و بهتر و ارتقای کیفیت نان در شهرها و روستاهای منطقه تلاش می شود تا به هر نحو ممکن سیاست های دولت تدبیر و امید در حوزه آرد و نان با کیفیت عملی شود.

حلیم ، لحاظ تعدد نانوایی ها ، پراکندگی جمعیت ، تخلفات واحدهای نانوایی و رسیدگی به پرونده های واحدهای متخلف را ضروری دانست و افزود: سهمیه آرد عشایر به عنوان جمعیت فعال باید مستقیم به دست عشایر برسد.

او اظهار کرد: در آینده نیز عامل توزیع و نحوه توزیع آرد بین عشایر شهرستان که بیشترین عشایر استان را در خود جای داده شناسایی و اقدام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، علی نوبخت مدیرکل غله استان اردبیل نیز در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات نظارتی استان در کارخانه های آرد استان و به ویژه بیله سوار مغان گفت: آرد کارخانه ها همواره مورد آزمایش قرار می گیرد و هیچ وقت در این زمینه کوتاهی نخواهد شد.

ایرج آقایی ، رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بیله سوار نیز گفت: سهمیه آرد منطقه در سال جاری 480 هزار و 520 کیلوگرم است و با روی کار آمدن ستاد آرد و نان شهرستان وضعیت بسیار مطلوب تر شده است.

وی افزود: در سال گذشته از 700 واحدهای نانوایی بازرسی ، 150 واحد متخلف شناسایی و پرونده برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شد.

بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار