بزودی برگزار خواهد شد:
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی چرام گفت:در سال جدید با مبلغی بالغ بر یکصد ملیون ریال اقلام فرهنگی به کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان چرام اهدا شد
کد خبر: ۲۱۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 23 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،تقوی در جمع خبرنگاران با تشریح فعالیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام گفت: این اقلام که شامل ویدئو پروژکتور، سیستم صوتی،میز و صندلی مطالعه و قفسه کتاب بود به جدیدترین کانونهایی که مصوب شدند تعلق گرفت.
وی در ادامه افزود:با توجه به جذب 320 میلیون ریال از منابع شهرستانی در سال 94 هنوز از طریق اداره کل و دبیرخانه اقلام دیگری خریداری خواهد شد که به تناسب بین تمام کانونها بخصوص کانون های کمتر برخوردار تقسیم خواهد شد.
سید محمد تقوی بیان کرد:به مناسبت سال نو تعداد 1000جلد کتاب به اصحاب فرهنگ هنر و رسانه و مردم شهرستان اهدا شد. این کتابها که در روزهای اخرسال 94 تهیه شد در سال جدید بین مردم، هنرمندان ،فرهنگیان و...تقسیم و اهداشد.
 تقوی در بخش دیگری از صحبت هایش برنامه های سال 95 را تشریح کرد و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی دولت درسال گذشته متاسفانه نتوانستیم برنامه های اجرایی در معابر عمومی  برگزار کنیم اما توانستیم در بخش آموزش و نظارت بر واحدها و صنف های تحت نظر کارهای خوبی انجام دادیم.
 تقوی گفت :در سال جدید تقویم فرهنگی با هماهنگی انجمن هامون تدوین و به اداره کل تقدیم کردیم که اگر بودجه حتی پنج درصد برنامه های پیشنهادی را به ما تخصیص دهند قادریم برنامه های خیلی خوبی داشته باشیم.ما در نظر داریم با حمایت مدیرکل محترم و حمایت فرماندار محترم و چند نهاد دیگر همایش بزرگ شاعر و خواننده حماسی استان مرحوم شیخ علیمراد تنهایی را بزودی برگزار کنیم که در همین جا از تمام مردم و ادارات و نهادها انتظار همکاری داریم و دست یاری شان را به نیکی می فشاریم.
 رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی چرام در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:اساس اصلی کارمان رادر سال95 به آموزش اختصاص خواهیم داد و به همین دلیل بزودی انجمن های فرهنگی و هنری که داریم سر و سامان خواهیم داد و هیئت امنا های انجمن های غیر فعال را تغییر خواهیم داد و نسبت به تشکیل و ثبت انجمن های شاهنامه،اهل قلم،کاریکاتور،قران و نهج البلاغه،فیلم و عکس و....در اسرع وقت اقدام خواهیم کرد و اگر حمایت مادی و معنوی شویم در هر ماه یک برنامه بزرگ شهرستانی یا استانی یا منطقه ای برگزار خواهیم کرد.
تقوی با اشاره به دیگر برنامه های اداره تحت مدیریت خود، گفت:ائمه جماعاتی که مسول کانون مسجدشان هستند از 15 اردیبهشت از طریق اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان چرام و دبیرخانه مساجد استان عازم قم خواهند شد که ما پنج روحانی معزز داشتیم که هر پنج نفرشان را به این اردوی تفریحی، سیاحتی زیارتی و علمی، اموزشی اعزام خواهیم کرد.
تقوی در پایان گفت: هر چند در سال گذشته از لحاظ مالی وضعیت مساعدی نداشتیم اما به هر جهت از حمایتهای مدیرکل محترم و فرماندار محترم و اماجمعه محترم و همه هنرمندان و اصحاب فرهنگ هنر و رسانه تقدیر و تشکر میکنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار