نایب‌رئیس فدراسیون والیبال گفت: طی سال‌های اخیر افکار سیاسی را از والیبال دور کردیم تا این رشته ورزشی در یک فضای آرام و تخصصی فعالیت داشته باشد.
کد خبر: ۲۱۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 15 April 2016

به گزارشخبرنگار مهر،احمد ضیائی بعد از ظهر پنج‌شنبه در مجمع سالانه هیئت والیبال استان اردبیل گفت: هر چند استعدادیابی والیبال هنوز با مشکل مواجه است و برخی نفوذها مشاهده می‌شود اما تلاش کردیم افکار سیاسی را از فدراسیون دور کنیم.

وی افزود: اینکه امروز والیبال از همه جای کشور بازیکن دارد به پاس استعداد و توانمندی نهفته در استان‌ها است و فدراسیون قویاً از برنامه‌های استان‌ها برای ارتقا کمی و کیفی این رشته ورزشی حمایت می‌کند.

نایب‌رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به توجه فدراسیون به برخی حوزه‌ها از جمله روستایی و بانوان تأکید کرد: خود موضوع بانوان در ابتدا با احتیاط مطرح شد و امروز مربی خارجی داریم که باتوجه به علاقه‌مندی بانوان در استان‌ها والیبال بانوان جای امیدواری دارد.

ضیائی با تأکید به اینکه فدراسیون چند هدف اصلی برای خود ترسیم کرده و امروز به همه آن‌ها به غیر از یک مورد دست یافته است، ادامه داد: تنها آرمان باقی‌مانده دست‌یابی به المپیک است.

وی با ابراز امیدواری از موفقیت آتی تیم ایران در ژاپن قرار گرفتن تیم والیبال کشور در هشت تیم برتر دنیا را مایه مباهات خواند.

نایب‌رئیس فدراسیون والیبال با اذعان به اینکه دست‌یابی به اهداف فدراسیون تنها در سایه همکاری و همیاری و ارتباط تنگاتنگ با استان‌ها امکان‌پذیر است، اضافه کرد: ارتباط با فدراسیون می‌تواند بسیاری از طرح‌ها را تسریع بخشد.

ضیائی به پتانسیل‌های استان اردبیل به ویژه در فیزیک و جغرافیای این منطقه در پرورش استعدادهای والیبال تأکید و اضافه کرد: در این استان شکوفایی والیبال نیازمند جذب اسپانسرها است.

وی تصریح کرد: اگر بتوان جایگزین مناسبی برای یک جوان تعریف کرد از حضور او در بسیاری از محافل نامتعارف جلوگیری می‌شود و لازم است در استان‌ها ورزش به حد اعلا مورد توجه قرار گیرد.

به گفته نایب‌رئیس فدراسیون والیبال ورزش انسان را از بسیاری از آفات دور می‌کند و از جمله سالم‌ترین اماکن سالن‌های ورزشی هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار