آموزش دست اندرکاران روابط عمومی در سطح استان، ارتقای سطح دانش، بینش و مهارت دست اندرکاران روابط عمومی، نمایش توانمندی های روابط عمومی و مستندسازی توانمندی های روابط عمومی و تقدیر از فعالان و پیشکسوتان روابط عمومی استان از جمله اهداف برگزاری این سمپوزیوم است.
کد خبر: ۲۱۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹ 12 April 2016
معاون توسعه و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، برگزاری نخستین سمپوزیوم روابط عمومی را گامی درجهت اعتلای جایگاه فرهنگی و اجتماعی استان عنوان کرد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، سومین جلسه کمیته اجرایی و پشتیبانی نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان با حضور فرهاد عظیمی مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی و امور بین الملل و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

معاون توسعه و مدیریت این اداره کل در این جلسه، برگزاری نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان را گامی مهم در جهت اعتلای جایگاه فرهنگی و اجتماعی استان معرفی کرد و گفت: امید است برگزاری این سمپوزیوم با تلاش و نقش ارزنده عزیزان به نتایج مثبت و تحول بسیار ارزنده ای برای استان منتهی شود.

بهزاد مجیدی، روابط عمومی را چشم و گوش سازمان و به عبارتی ویترین و آئینه تمام نمای هر سازمان و دستگاه اجرایی توصیف کرد و افزود: برگزاری این سمپوزیوم می تواند منتبج به گذر از روش سنتی به سوی روابط عمومی مدرن و تثبیت جایگاه روابط عمومی الکترونیک در استان شود.

برگزاری سمپوزیوم روابط عمومی، گامی درجهت اعتلای جایگاه فرهنگی و اجتماعی اردبیل

رییس نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان اردبیل نیز از تمدید مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این سمپوزیوم تا بیستم اردیبهشت امسال بنا به درخواست جمع کثیری از مخاطبان خبر داد و گفت: آثار ارسالی در 9 بخش برنامه ریزی ارتباطی و پیوست های ارتباطی، مدیریت راهبردی روابط عمومی، آثار نوآورانه و خلاق در فعالیت های روابط عمومی، ارتباطات الکترونیکی، اطلاع رسانی، تکریم ارباب رجوع، رشته ارتباطات رسانه، رشته مهندسی فرهنگی و توسعه فرهنگ خاص و پژوهش ارتباطی طبقه بندی و مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت.
فرهاد عظیمی شعار سمپوزیوم را « پیش به سوی روابط عمومی ایده آل و آرمانی » عنوان کرد و اظهار داشت: تمامی فعالان روابط عمومی دولتی و غیردولتی و دانشجویان رشته روابط عمومی می توانند در این رویداد دانش محور حضور و شرکت داشته باشند.

وی برگزاری دو کارگاه "روابط عمومی آن لاین" و "روابط عمومی ارتباط با رسانه" و نمایشگاه توانمندی های ارتباطی را از جمله بخش های این سمپوزیوم معرفی کرد و یادآور شد: آموزش دست اندرکاران روابط عمومی در سطح استان، ارتقای سطح دانش، بینش و مهارت دست اندرکاران روابط عمومی، نمایش توانمندی های روابط عمومی و مستندسازی توانمندی های روابط عمومی و تقدیر از فعالان و پیشکسوتان روابط عمومی استان از جمله اهداف برگزاری این سمپوزیوم است.

گفتنی است: این سمپوزیوم به مدت دو روز 30 و 31 اردیبهشت ماه 95 برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیش تر می توانند همه روزه از ساعت 10 صبح تا 14 و عصرها از ساعت 16 تا 19 به دبیرخانه سمپوزیوم به نشانی اردبیل، میدان عالی قاپو، مجتمع خدماتی و اداری عالی قاپو، پلاک 70 مراجعه و یا با شماره تلفن 33239238 تماس بگیرند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار