هفته سی و سوم لیگ آزادگان در حالی در اردبیل پیگیری شد که این بار نیز زور شهرداری اردبیل به خیبر خرم‌آباد نرسید.
کد خبر: ۲۱۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱ 11 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در بازی عصر امروز از هفته سی و سوم لیگ آزادگان که در ورزشگاه تختی و با حضور بیش از 2 هزار و 500 تماشاگر در هوای ابری، بارانی اردبیل برگزار شد، سرخپوشان اردبیلی برای چندمین هفته متوالی در خانه متوقف شدند تا سه امتیاز بازی خانگی را از دست بدهند.

تیم شهرداری اردبیل که فرصت‌های حساسی را در بازی‌های خانگی از دست داده و در کسب هر سه امتیاز بازی خانگی محروم است، این بار نیز در مقابل تیم خیبر خرم‌آباد به تساوی بدون گل دست پیدا کرد تا به رغم شانس گلزنی متعدد نتواند هر سه امتیاز بازی را به دست آورد و به تک امتیاز این بازی خانگی نیز قناعت کرد.

بازی سرخپوشان اردبیلی در حالی از ساعت 16:30 دقیقه عصر امروز در ورزشگاه تختی و با حضور هواداران خونگرم اردبیلی مقابل تیم سفیدپوش خیبر به انجام رسید که هر دو تیم در نیمه اول بازی متعادلی را برگزار کرده و بیشتر همدیگر را محک زدند هر چند که تیم شهرداری چندین موقعیت نصفه و نیمه را نیز از دست داد.

تیم شهرداری اردبیل در نیمه دوم با توپ پر به زمین آمد و چندین فرصت گلزنی را از دست داد تا در نهایت در پایان بازی دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا امتیازاتشان را تقسیم کنند.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل با این تساوی در همان رده پانزدهم باقی ماند تا چشم به هفته‌های آینده بدوزد تا از کابوس سقوط به دسته پایین‌تر نجات پیدا کند.

تیم شهرداری اردبیل از زمان سرمربیگری شیخ‌لاری و چندین هفته پیش از او هنوز نتوانستند در خانه نتیجه خوبی را مقابل حریفان خود به دست آورند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار