برای بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری انجام شد
به گزارش تابناک سمنان،اعضای اتاق بازرگانی هند و ایران با حضور در دفتر شهردار سمنان، راهکارهای سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های مشترک را در شهر اخلاق بررسی کردند.
کد خبر: ۲۱۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 11 April 2016

نشست اعضای اتاق بازرگانی هند و ایران ظهر امروز با حضور شهردار سمنان، سید افخم رضا، شتی، سید ضامن رضا و سید حاکم رضا از اعضای اتاق بازرگانی هند و ایران و سید منان رضا و سید نکیر رضا از سرمایه‌گذاران هندی و همچنین غلامعلی معماری مشاور شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در دفتر شهردار سمنان برگزار شد.

شهردار سمنان در این نشست گفت: شهرداری سمنان استقبال خوبی از سرمایه‌گذاری در بدنه شهرداری دارد و تلاش می‌کنیم زمینه حضور سرمایه‌گذاران خارجی را در شهر سمنان فراهم کنیم.

حسین موسوی پارک کوهستان را یک پارک بکر با ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری دانست و گفت: این پارک آماده احداث مجموعه‌های تفریحی، گردشگری و ورزشی است و مردم شهر نیز از آن‌ها استقبال خواهند کرد.

وی اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در این پارک می‌تواند به شکل بی.او.تی باشد و این نوع سرمایه‌گذاری به دولت این امکان را می‌دهد که بتواند منابع مالی، مدیریت و توانایی‌های بخش خصوصی داخلی و خارجی را به سمت پروژه‌های زیربنایی سوق دهد.

شهردار سمنان خاطرنشان کرد: تعامل و سرمایه‌گذاری در شهرداری‌ها از ضمانت اجرایی بالایی برخوردار است و هر تعهدی که هر شهرداری ایجاد کند، شهرداران بعدی هم به آن احترام می‌گذارند.

موسوی مردم هند را دوست و برادر ایرانیان نامید و گفت: اعتقاد دارم رویکرد ما در مشارکت و سرمایه‌گذاری علاوه بر اقتصادی، جنبه انسانی نیز دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سمنان در مرکز استان قرار دارد، موقعیت سرمایه‌گذاری در آن فراهم است و سرمایه‌گذاری خوب و موفق در آن، سایر شهرستان‌ها را نیز ترغیب به مشارکت می‌کند.

اعضای این تیم هندی که سرمایه‌گذاری‌هایی در بخش‌های صنعت و معدن، کشاورزی و آموزش و پرورش در سایر کشورها دارند، از پیشنهاد‌های شهرداری سمنان استقبال کرده و در حال بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری در شهر سمنان هستند؛ اتاق بازرگانی هند و ایران یک تشکل مردم‌نهاد است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار