تابیستم اردیبهشت:
بستر سازی برای شناساندن هرچه بیش تر اهمیت و جایگاه دانش جهانی روابط عمومی در استان ، کمک به ارتقای علمی و مهارتی فعالان این حوزه در منطقه و معرفی آثار ارزنده و موفق این قشر از جمله اهداف ما در قالب این برنامه است و در این راستا« پیش به سوی روابط عمومی ایده آل و آرمانی »به عنوان شعار سمپوزیوم تعیین شده است.
کد خبر: ۲۰۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱ 10 April 2016

رییس نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان اردبیل گفت : بنا به درخواست جمع کثیری ازمخاطبان ، مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این سمپوزیوم تابیستم اردیبهشتامسال تمدید شد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان، فرهاد عظیمی فعالان روابط عمومی در بخش دولتی و خصوصی استان و دانشجویان رشته روابط عمومی را به حضور در این رویداد دانش محور فراخواند و توضیح داد : بستر سازی برای شناساندن هرچه بیش تر اهمیت و جایگاه دانش جهانی روابط عمومی در استان ، کمک به ارتقای علمی و مهارتی فعالان این حوزه در منطقه و معرفی آثار ارزنده و موفق این قشر از جمله اهداف ما در قالب این برنامه است و در این راستا« پیش به سوی روابط عمومی ایده آل و آرمانی »به عنوان شعار سمپوزیوم تعیین شده است.

عظیمی ادامه داد : علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیش تر می توانند همه روزه ازساعت 10 صبح تا 14 و عصرها از ساعت 16 تا 19به دبیرخانه سمپوزیوم به نشانی اردبیل ، میدان عالی قاپو، مجتمع خدماتی و اداری عالی قاپو. پلاک 70 مراجعه و یا با شماره تلفن33239238تماس بگیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار