کد خبر: ۲۰۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 07 April 2016
تابناک گیلان: در رودبار کاندیدای ما گودرز چگینی بود که در دقیقه نود رد صلاحیت شد و ما نمی توانستیم با عجله تصمیم بگیریم.

احمد رمضانپور نرگسی در گفت و گو با خبرنگار خزر با بیان اینکه یک کاندیدای اصلاح طلب در گیلان نداریم، اظهار داشت:ما هیچ وقت نگفتیم جمالی و مرعشی و حتی جعفرزاده اصلاح طلب هستند.

وی با بیان اینکه ما در مرحله اول سکوت کردیم، افزود: لیست امید به این نتیجه رسید در مرحله دوم چون که جمالی به ما نزدیکتر است از ایشان حمایت کنیم.

رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان گفت: در رودبار کاندیدای ما گودرز چگینی بود که در دقیقه نود رد صلاحیت شد ایشان در استان و هیات اجرایی تایید شد ولی شورای نگهبان ایشان را رد صلاحیت کرد و ما نمی توانستیم با عجله تصمیم بگیریم.

رمضانپور نرگسی تاکید کرد: در مرحله دوم تصمیم داریم انتخابات رقابتی شود و خروجی یک انتخابات رقابتی حضور گسترده مردم است چرا که حضور گسترده اقتدار کشور را بالا می برد و ما جهت تحقق این اهداف تلاش می کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما مجدد پای کار امدیم و سعی کردیم از اصولگرایان معتدل استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: ما در شهرستانها شورا و تشکلهایی داریم و با هم فکری دوستان به این نتیجه رسیدیم که در رودبار اقای جمالی حمایت شود.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه های کاری ما و تحصیلات جمالی و اینکه عضو شورای شهر رشت است نتیجه این شد که ایشان بهتر می تواند اهداف ما را محقق کند.

رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان افزود: این به این معنا نیست که مرعشی تندرو است و همه کسانی که مورد تایید شورای نگهبان هستند از فرزندان انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه ما در رشت از حسنی حمایت می کنیم، گفت: مسلما اصولگرایان نیز یک اصلاح طلب را در لیست خود قرار نمی دهند. ما دو جاده موازی با نگاه های متفاوت به سوی یک هدف هستیم و ما معتقدیم راه برون رفت از چالشهای اقتصادی و سیاسی با افرادی که با منطق بیشتر سروکار دارند و سیاست های آنها نرم است، محقق می شود.

رییس شورای اصلاح طلبان گیلان تصریح کرد: ما سه کاندید در رشت داشتیم. جعفرزاده به مجلس رفت و کاندیدای دوم به مرحله دوم رسید اصولگرایان نیز بر روی یک نفر و حداکثر دو نفر به اتفاق نظر خواهند رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار