مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از انتخاب استان اردبیل به عنوان میزبان مسابقات آسیایی والیبال خبر داد و گفت:‌این مسابقات در اردیبهشت‌ماه امسال در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶ 28 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، ایوب بهتاج در نشست با رئیس هیئت والیبال استان تهران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل به عنوان میزبان مسابقات آسیایی والیبال انتخاب شده که امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته‌ای از ان مسابقات به عمل آوریم.

وی گفت: این نخستین بار بوده که استان اردبیل به‌ عنوان میزبان مسابقات آسیایی در نظر گرفته شده است و برگزاری این مسابقات به عزم همگانی و وحدت تمامی دستگاه‌ها نیاز دارد که انتظار می‌رود در این زمینه شاهد اقدامات و تعامل همه‌جانبه باشیم.

بهتاج با تأکید بر اینکه برگزاری مسابقات آسیایی حیثیت ملی است، افزود: دستگاه‌های مجری و متولی باید از هم اینک برای جزئی‌ترین نیازمندی‌ها و مؤلفه‌های این برنامه بزرگ برنامه‌ریزی داشته باشند و مقدمات این رویداد ورزشی را در استان فراهم کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تأکید به اینکه برگزاری این مسابقات رویداد کم‌نظیر تاریخی برای استان است، تصریح کرد: حتی نسبت به بهسازی معابر و پارکینگ‌ها و رفاه حال میهمانان تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: با هماهنگی‌های فدراسیون والیبال این مسابقات اردیبهشت‌ماه امسال در مجموعه ورزشی شش هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد و هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

بهتاج با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های استان اردبیل در حوزه ورزش اظهار کرد: اگر ورزشگاه‌های اردبیل به برخی امکانات و تجهیزات مجهز شود توان و ظرفیت میزبانی مسابقات مختلف ملی، آسیایی و جهانی را دارد طوری که به شش فدراسیون اعلام آمادگی کردیم تا مسابقات ملی و بین‌المللی خود را در این استان برگزار کنند.

در این نشست محمود نوری، رئیس هیئت والیبال استان تهران و عضو هئیت رئیسه فدراسیون والیبال نیز گفت: تمامی کمبودها و نیازهای مورد نظر را از طریق فدراسیون برای هر چه بهتر شدن این مسابقات را به عهده می‌گیریم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار