مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: 23 اردیبهشت‌ماه چهارمین انتخابات جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شود تا منتخبان به مجامع استانی و کشوری راه پیدا کنند.
کد خبر: ۲۰۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 24 March 2016

بهرام غیبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات در هلال‌احمر و تعیین مسئولیت‌ها از پایین به بالاست، انتخابات جمعیت هلال‌احمر نیز به صورت شهرستانی و استانی برگزار شده و تعداد چهار نفر منتخب استانی به مجمع کشوری راه پیدا می‌کنند تا در تهران شورای عالی جمعیت هلال‌احمر شکل گرفته و رئیس جمعیت، هیئت‌مدیره و مدیرعامل بر همین اساس انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه 51 هزار داوطلب جمعیت هلال‌احمر در این استان فعالیت می‌کنند که از این بین فعالیت 10 هزار و 500 نفر مستمر بوده و به ثبت رسیده است، تصریح کرد: همین تعداد افراد قادر هستند تا در انتخابات 23 اردیبهشت‌ماه که محل آن اعلام می‌شود، حضور پیدا کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تخصصی بودن فعالیت جمعیت هلال‌احمر را در قالب تیم‌های مختلف یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه مجموع فعالیت‌ها و اقدامات ما با جان انسان‌ها در ارتباط است و باید به صورت دقیق و تخصصی به انجام برسد، سعی و تلاش‌مان بر این است تا شرایط مطلوب‌تری را در ارائه خدمات به هموطنان‌مان فراهم کنیم.

غیبی با بیان اینکه در همه شهرهای استان به غیر از شهرستان کوثر انبارهای جمعیت هلال‌احمر راه‌اندازی شده و در شهرستان کوثر نیز زمین مورد نیاز خریداری و با تخصیص اعتبار ساخت انبار در سال‌جاری آغاز می‌شود، افزود: ‌امیدواریم فعالیت‌ها به سمتی برود که بهتر و با افق روشن‌تر بتوانیم فعالیت‌های‌مان را به انجام برسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: آموزش‌های ما علاوه بر آموزش‌های عمومی و تخصصی در قالب دانشگاه علمی کاربردی جمعیت هلال‌احمر نیز انجام می‌شود به طوری که این دانشگاه تاکنون 650 فارغ‌التحصیل داشته است.

غیبی به پروژه‌های عظیم جمعیت هلال‌احمر در سال 95 اشاره کرد و ادامه داد:‌ ما در سال جدید آغاز عملیات احداث آشیانه و پایگاه امداد هوایی را آغاز می‌کنیم و بیش از یک میلیارد تومان تخصیص استانی برای این پروژه انجام شده است.

وی اضافه کرد:‌ در کنار این پروژه با تعیین تکلیف زمین هلال‌احمر در میدان شریعتی اردبیل شاهد کلنگ‌زنی و شروع عملیات پروژه 10 طبقه‌ای تجاری، درمانی در این منطقه هستیم که پیمانکار آن نیز انتخاب شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل به سومین پروژه افتتاحی سال‌جاری اشاره کرد و گفت: افتتاح خانه‌های هلال در مناطق روستایی و بخش‌های استان اردبیل همزمان با هفته هلال‌احمر آغاز می‌شود که امیدواریم نتایج پرسود و ثمری را از فعالیت این مجموعه‌ها شاهد و ناظر باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار