با توجه به بارش های پراکنده در اغلب مناطق استان اردبیل در روز گذشته و صبح امروز تعدادی از جاده های استان اردبیل لغزنده می باشند.
کد خبر: ۲۰۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 21 March 2016

مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل روز دوشنبه اعلام کرد که بارش باران و برف برخی جاده های استان در مرکز و جنوب را خیس و لغزنده کرده است .
این منبع روز دوشنبه افزود: تمامی محورهای ارتباطی استان اردبیل به جز محور خلخال - پونل باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.
این مرکز از رانندگانی که قصد عبور از جاده های کوهستانی استان اردبیل را دارند خواست تا خودروی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.
در این حال به جز شمال استان شامل شهرستان های پارس آباد ، بیله سوار و گرمی مغان که هوای آفتابی و گاهی نیمه ابری بر آن حاکم است در مناطق مرکزی و جنوبی استان پدیده جوی غالب حاکمیت هوایی ابری همراه با بارش پراکنده می باشد.
مرکز پبش بینی هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد که با گذر موج اصلی سامانه وارد شده به استان انتظار می رود، از شدت بارندگی ها کاسته شده و تا ظهر روز چهارشنبه همچنان آسمان استان ابری گاهی با بارش پراکنده همراه باشد.
این مرکز پیش بینی کرد که دمای هوا تا پایان هفته افزایش تدریجی خواهد داشت.
طی روز گذشته اغلب شهرستان های استان شاهد بارش باران بوده اند که بیشترین میزان بارش ها مربوط به شهرستان بیله سوار مغان با 15 میلیمتر بوده است.
استان اردبیل در شمال غرب کشور دارای آب و هوای متغیر در فصول سال بویژه بهار می باشد. این استان به خاطر داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی یکی از مناطق گردشگر پذیر کشور می باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار