نماینده منتخب مرکز استان سمنان در مجلس:
به گزارش تابناک سمنان، نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های استان سمنان گفت: فرودگاه سمنان تکمیل و تجهیز می‌شود.
کد خبر: ۱۹۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 18 March 2016
احمد همتی در دیدار با مردم روستای لاسجرد در مسجد شهید بهشتی این روستا با اشاره به برنامه‌های خود در این مدت نمایندگی اظهار داشت: ما به دنبال جامعه‌ای باثبات هستیم.

وی تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی مردم در این چهار دهه و همراهی آنان با انقلاب اسلامی و حفظ جایگاه حکومت ولایی و همچنین تمدن و منابع قوی کشور ستودنی است.

نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه کشور ایران با چنین شرایطی باید از لحاظ اقتصادی در زمره‌ 10کشور جهان باشد افزود: ثبات کشور جمهوری اسلامی در آرمان‌ها و اهداف خود باید به مرحله‌ای برسد ک هیچ تنشی در آن وجود نداشته باشد.

همتی خاطرنشان کرد: در فضایی که تنش و کدورت وجود داشته باشد خلاقیت از بین می‌رود و حتی عبادات مردم نیز تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد و به این جهت ما به دنبال جامعه‌ای باثبات هستیم.

وی بابیان اینکه نام‌گذاری سال 94 به نام سال "دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی"تدبیری حکیمانه از سوی مقام معظم رهبری بوده است افزود: فضای همدلی و هم‌زبانی مردم با مسئولان باید در جامعه توسعه پیدا کند.

نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های مثبت و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان سمنان تصریح کرد: ازجمله برنامه‌های نماینده منتخب مجلس دهم شورای اسلامی در سمنان پیگیری تکمیل و تجهیز نهایی فرودگاه مرکز این استان است.

همتی با اشاره به افزایش 47 درصدی بودجه 95 در سمنان افزود: دست همکاری و یاری را به سمت معتمدین و شورای اسلامی روستاها دراز می‌کنیم تا مشکلات مردم حل شود.

در پایان جلسه مردم روستا لاسجرد مشکلات خود را با نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی مطرح کردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار