برای خدمات رسانی در حوادث نوروزی؛
به گزارش تابناک سمنان،مدیر جمعیت هلال احمر دامغان گفت: یک فروند بالگرد برای ارائه خدمات رسانی به مصدومان حوادث جاده ای در ایام تعطیلات نوروزی به شهرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۹۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰ 17 March 2016

حمید رضا داوودیان ضمن اشاره به اختصاص یک فروند بالگرد به دامغان افزود: این فروند بالگرد تا پایان تعطیلات نوروزی در محل جمعیت هلال احمر شهرستان مستقر و در صورت وقوع حوادث جاده ای به مصومان خدمات رسانی خواهد کرد.

وی اظهار داشت: برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در دامغان شش پایگاه امداد و نجات جاده ای پیش بینی شده که ۴۰نفر امداد گر به مسافران در حوزه استحفاظی این شهرستان خدمات ارائه خواهند کرد.

۱۱۰۰ نفر امدادگر هلال احمر در دامغان ساماندهی شدند

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان دامغان اضافه کرد: ساختمان اداری جمعیت هلال احمر به عنوان ستاد مرکزی، نعیم آباد، چشمه علی، معلمان، یک پایگاه ویژه خواهران در ابتدای ورودی شهرستان از مسیر شاهرود و یک پایگاه امداد هوایی از پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر دامغان در طول ایام تعطیلات نوروزی است.

داوودیان با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروزی تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته تمامی امکانات لازم را برای سفرخوش مسافران و زائران حرم منور و نورانی علی بن موسی الرضا (ع) در شهرستان دامغان مهیا شده است که با آرامش خاطر روزهای خوشی را رقم بزنند.

وی با یادآوری اینکه دو هزار نفر در شهرستان دامغان امدادگر وجود دارد، خاطر نشان کرد: یک هزار و ۱۰۰نفر در حوزه جوانان و ۱۲۰نفر دیگر در حوزه امدادگر زبده و متخصص که دوره های امداد و نجات را پشت سر و در پایگاه های شهرستان فعالیت دارند.

امدادرسانی به ۱۶۳ نفر در نوروز سال جاری

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان دامغان با ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده در طی ایام تعطیلات نوروز سال گذشته توسط این جمعیت اظهار داشت: سال گذشته ۹ فقره حوادث در طول جاده های مواصلاتی شهرستان به وقوع پیوست که ۱۲ نفر مصدوم به مراکز درمانی اعزام و چهار نفر دیگر در محل وقوع حوادث درمان شدند.

داوودیان تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز سال ۹۴ تعداد ۱۶۳نفر از مسافران در راه مانده توسط جمعیت هلال احمر شهرستان دامغان اسکان داده شدند.

وی خاطر نشان کرد: ۹هزار نفر مسافر نوروزی در شهرستان دامغان سال گذشته به پایگاه های راهنمای مسافران مراجعه کردند.

۱۳۰عملیات امداد ونجات در دامغان انجام شد

مدیر جمعیت هلال احمر دامغان همچنین با بیان اینکه در طی شش ماهه پایانی سال جاری ۱۳۰عملیات امداد و نجات توسط این نهاد ارائه شد، افزود: اغلب خدمات ارائه شده امداد و نجات در شش ماهه پایان امسال در جاده های مواصلاتی شهرستان بوده است.

داوودیان اضافه کرد: بیشتر خدمات ارائه شده که توسط جمعیت هلال احمر دامغان پوشش داده شد به خاطر بروز برف و بوران در سطح جاده های مواصلاتی شهرستان بوده است.

وی گفت: جمعیت هلال احمر دامغان براساس وظایف ذاتی خود که برعهده دارد می کوشد به بهره گیری از تمامی توان خود و استفاده از امدادگران خدمات خوب و شایسته ای به مسافران ارائه کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار