معاون استاندار سمنان خبر داد:
به گزارش تابناک سمنان،معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري سمنان از آمادگي این استان برای اسكان روزانه 50 هزار مسافر و گردشگر نوروزي خبر داد.
کد خبر: ۱۹۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 15 March 2016

محمد همتيان در جلسه ستاد هماهنگي خدمات سفر در استانداري سمنان اظهار کرد: بخش عمده اسكان مسافران در واحدهاي تحت‌پوشش آموزش و پرورش استان صورتمي‌گيرد و بخش ديگر به مراكز تحت پوشش اوقاف و امورخيريه اختصاص دارد.

وی با اشاره به تعدد اماکن مذهبی در این استان، خواستار آماده سازي مراكز مذهبي و تكايا براي اسكان مسافران شد.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري سمنان افزود: با توجه به پيش‌بيني‌‌هاي هواشناسي و كاهش دماي هوا در ايام نوروز و امكان بارش باران، امكان برپايي چادر مسافرتي براي مسافران كم است و بايد در ايام پيك سفر، زمينه اسكان مسافران در فضاهاي مسقف فراهم باشد.

وي با بيان اينكه از روز گذشته كار توزيع ميوه تنظيم بازار ويژه نوروز در استان سمنان آغاز شده است، گفت: ميوه‌هاي تنظيم بازار در 166 نقطه در استان توزيع مي‌شوند.

معاون امور عمرانی استانداری و قائم مقام استاندار سمنان در ستاد هماهنگي خدمات سفر نيز خواستار برگزاري مداوم جلسه ستاد هماهنگي خدمات سفر در طول سال شد.

مهدي زنديه وكيلي با بيان اينكه دبيرخانه ستاد در محل دفتر مدير كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان مستقر است، گفت: مديران دستگاههاي اجرايي مي توانند از اين طريق آمار و اطلاعات خود را اعلام كنند.

وي بر تهيه گزارش از فعاليت ستاد خدمات سفر توسط صدا و سيماي استان و ارسال گزارش‌هاي معرفي استان به شبكه‌هاي ملي تاكيد كرد و گفت: نانوايي‌هاي كشيك نيز در ايام نوروز بايد در محل ديد و عبور مسافران قرار گيرند و محل اين نانوايي ها به مسافران اطلاع شود.

وكيلي بر ثابت ماندن قيمت ميوه تنظيم بازار در ايام نوروز تاكيد كرد و گفت: تمامي مسئولان عضو ستاد هماهنگي خدمات سفر خادم زائران امام رضا(ع) هستند و بايد به بهترين وجه خدمات رساني كنند.

بيش از 12 ميليون مسافر و زائر حرم رضوي در ايام نوروز از محورهای استان سمنان عبور مي‌كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار