در واپسین روزهای زمستان و در حالی که چند روزی به سال جدید باقی‌مانده است تندبادی با 90 کیلومتر در ساعت شهرهای شمالی و مرکزی استان اردبیل را درنوردید.
کد خبر: ۱۹۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 15 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در حالی از صبح امروز وزش باد در مناطق مختلف شدت گرفته است که آب و هوای متفاوتی در چهار نقطه استان اردبیل از هوای ابری گرفته تا بارشی و آفتابی مشاهده می‌شود به طوری که با ورود سامانه بارشی طی 24 ساعت گذشته در مناطق مرکزی به ویژه نیر و سرعین بارش‌های باران هوای سردی حاکم شده است.

در شمال استان اردبیل هوا ابری و نیمه ابری همراه با مه آلودگی، در خلخال و کوثر صاف و مناطق مرکزی نیز وزش تندباد در شدت بیشتری در حال وزیدن است به طوری که در مشگین‌شهر، اردبیل و نیر شدت وزش باد 70 تا 90 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

با آرام گرفتن وزش تندبادها در شهرهای مختلف استان اردبیل بارندگی‌ها از امشب آغاز می‌شود به طوری که با ورود سیستم هوای سرد و مرطوب در اکثر مناطق استان طی روزهای چهارشنبه تا جمعه بارش برف و باران اتفاق افتاده و دمای هوا نیز تا 18 درجه کاهش پیدا می‌کند به طوری که پیش‌بینی می‌شود در اردبیل، مشگین‌شهر و خلخال دمای هوا تا منهای 5 درجه زیر صفر کاهش پیدا کند در حالی که دمای هوا در شرایط کنونی حدود 15 تا 18 درجه است.

اردبیلی‌ها عید آفتابی خواهند داشت

اما با گذر این سامانه بارشی تا روز جمعه از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده که نخستین روزهای سال جدید خواهد بود هوای آفتابی و جو آرامی بدون بارش در استان حاکم خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود اردبیلی‌ها سال نو را در هوای بهاری آغاز کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار