با حضور جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) و جمعی از سرداران و یادگاران دوران دفاع مقدس و استقبال پرشور مردم شهید پرور بخش بیکاه رودان دومین یادواره 57 شهید این بخش در محل حسینیه اشکنانی پاکوه برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳ 14 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران در دومین یادواره ۵۷ شهید بخش بیکاه شهرستان رودان با اشاره به اینکه شهدا دارای بعد معنوی بسیار قوی بودند گفت: شهیدان دوران دفاع مقدس ارتباط بسیار خوبی با پروردگار داشتند و همواره از ائمه توسل می جستند و به این توسل ایمان داشتند.
 
سردار علیرضا تنگسیری افزود: توسل جستن به ائمه همواره ما را در نبردها علیه دشمن یاری می کرد و قوت قلب می بخشید و شهیدان ما هیچگاه یاد ائمه و ذکر دعا و راز و نیاز را فراموش نمی کردند.
 
وی با اشاره به اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا هستیم و پیروزی ها و موفقیت های کشور ما در دنیا به برکت خون شهیدان می باشد.
 
جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: مملکت ما صاحب دارد و به برکت وجود امام زمان (عج) و شهیدان انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان تا دندان مسلح به خوبی و با صلابت ایستادگی می کنیم.
 
سردار تنگسیری با اشاره به اینکه ما نباید شرمنده شهدا باشیم افزود: مسیری که ما در پیش داریم مسیر شهدا می باشد و باید راه آنها را ادامه دهیم و در مقابل دشمنی ها و ناملایمتی هایی که علیه کشور ما وجود دارد با قدرت و عظمت جواب دشمنان را خواهیم داد.
 
وی تصریح کرد: ما باید در مقابل شهدایی که جان خودشان را فدا کردند در دفاع از دین و ایمان و ناموسشان از همه هستی خود گذشتند سر تعظیم فرود آوریم و گرامی داشتن یاد و نام شهدا نشان از شهیدپروری و ولایتمداری مردم ما می باشد.
 
جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: در زمان جنگ تحمیلی این جوانان بودند که باعث شدند به دین و ناموس ما تعرضی صورت نگیرد و تا زمانیکه زنده هستیم برما واجب است که قدردان این شهیدان باشیم.
 
سردار تنگسیری با اشاره به اینکه باید همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم و راهمان را از رهبری جدا نکنیم افزود: برای اینکه راه را اشتباه نرویم باید یک راهنما و رهبر داشته باشیم و امروز تلاش دشمن به گونه ای است که می خواهند ما را از رهبری جدا کنند و از این راه به نظام و کشور ما ضربه بزنند.
 
وی تصریح کرد: امروز کسانی به دنبال تضعیف نقش رهبری هستند و ما نباید اجازه دهیم که این افراد باعث جدایی ما و رهبری شوند و بایستی چراغ فروزان ولایت را فراموش نکنیم.
 
جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به فرمایشات رهبری که فرمودند: آمریکا و غیر آمریکا غلط می کند که حمله کند خاطر نشان کرد: امروز جوانان شما به اتکای مردم غیور، خداترس، شجاع و بلندقامت در مقابل آمریکا قد علم می کنند که این شجاعت در هیچ کشوری وجود ندارد و به ثمره خون شهداست که باید قدردان آنها باشیم.
 
گفتنی است: ذکر خاطرات شهدا، مدیحه سرایی، تجلیل از خانواده شهدا و رونمایی از کتاب بهشتیان جنوب (شهیدنامه شهدای شهرستان رودان) از دیگر برنامه های یادواره شهدای بخش بیکاه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار