سرپرست دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در کرمانشاه اعلام کرد که این نمایندگی در فرودگاه کرمانشاه برای 180 کشور جهان روادید صادر می کند.
کد خبر: ۱۹۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 08 March 2016
سرپرست دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در کرمانشاه اعلام کرد که این نمایندگی در فرودگاه کرمانشاه برای 180 کشور جهان روادید صادر می کند.

محمد فریاد رس روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: براساس اعلام وزارت امور خارجه اتباع تمامی کشورهای جهان به غیر از هشت کشور در زمان ورود به ایران در فرودگاه می توانند روادید 30 روزه توریستی و کاری دریافت کنند.

وی افزود: اکنون در فرودگاه بین المللی شهید اشرفی کرمانشاه امکانات لازم برای صدور روادید ایجاد شده و در زمان ورود پروازهای خارجی نماینده وزارت امور خارجه در آنجا حضور دارد.

سرپرست دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در کرمانشاه عنوان کرد: همچنین امکان هماهنگی برای صدور ویزای کاری از طریق سایت وزارت امور خارجه به آدرس: www.wvisa.gov.ir برای مسافران وجود دارد.

فریاد رس اضافه کرد: کسانی که قصد اخذ ویزاهای دانشجوئی و خبرنگاری را دارند باید از قبل نسبت به اخذ مجوز لازم با هماهنگی نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشور مبدا اقدام کنند.

به گفته سرپرست دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در کرمانشاه در هفته چهار پرواز از طریق شرکت هوایی ترکیش ایر از استانبول به مقصد کرمانشاه انجام می شود.

فریاد رس اعلام کرد: شرکت هواپیمایی کاسپین نیز در ایام نوروز پروازهای فوق العاده ای بین کرمانشاه و شهر اسپارتای ترکیه برقرار می کند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارد که برای ورود گردشگران به کشور شرایط مناسبی را فراهم کند.

سرپرست دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در کرمانشاه ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن فصل بهار استان های غربی ایران اسلامی آمادگی پذیرایی از گردشگران خارجی هستند.

فریاد رس عنوان کرد: وزارت امور خارجه نیز این آمادگی را دارد که به این مسافران مساعدت های لازم را داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار