رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: به منظور توسعه رشته ورزشی والیبال در حاشیه شهر اردبیل و مناطق محروم، آموزش رایگان والیبال به ساکنان این مناطق ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۹۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 06 March 2016

نادر فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیلاظهار داشت: هیئت والیبال استان اردبیل به منظور توسعه ورزش والیبال در تمامی مناطق استان و به ویژه در حاشیه شهر اردبیل و مناطق محروم اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی این رشته ورزشی محبوب در سالن‌های ورزشی حاشیه‌شهر می‌کند که شرکت در این کلاس‌ها برای ساکنان این مناطق رایگان است.

وی گفت: اکثر کلاس‌های آموزشی والیبال در سالن‌های ورزشی مرکز شهر و خانه والیبال اردبیل برگزار می‌شود که این موضوع باعث شده است نوجوانان و جوانان ساکن حاشیه شهر نتوانند به صورت مناسب در این کلاس‌ها شرکت کنند.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: توسعه ورزش در بین نوجوانان و جوانان یکی از اصلی‌ترین راه‌های جلوگیری از افزایش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه است که هیئت والیبال استان اردبیل به این منظور و بهره‌مندی تمامی جوانان و افراد مستعد از تمرینات و کلاس‌های آموزشی والیبال در اردبیل، از اوایل سال آینده اقدام به برگزاری این کلاس‌های در مناطق محروم می‌کند.

فلاحی تصریح کرد: استعدایابی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت والیبال استان اردبیل برای سال آینده است که قطعا هیئت والیبال استان به این موضوع توجه جدی دارد و برای انجام هرچه بهتر این کار، با اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل تعامل و همکاری خواهیم داشت.

وی بیان کرد: خوشبختانه آمار بیمه شده ورزشی والیبال در استان اردبیل امسال نیز افزایش داشته و حدود 2 هزار نفر در سطح استان اردبیل در رشته ورزشی والیبال بیمه شده ورزشی داریم که این موضوع نشان از اقبال جوانان و نوجوانان به رشته ورزشی والیبال را دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار