کاروان سفرنامه سلامت بعد از گذر از استان‌های مختلف بالاخره به استان اردبیل رسید.
کد خبر: ۱۹۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 05 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در مراسمی که عصر امروز و در محل پارک محله سلمان‌آباد اردبیل برگزار شد، کاروان سلامت که به همت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر راه‌اندازی شده، برای ارائه خدمات به ساکنان استان اردبیل در مرکز استان استقرار یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مورد اهداف راه‌اندازی این کاروان اظهار کرد: با هدف ارائه خدمات‌رسانی به اقشار مختلف استان اعم از خدمات درمانی و پیراپزشکی با حضور پزشکان متخصص و داوطلبان جمعیت استان اردبیل به صورت رایگان این کاروان سه روز در استان اردبیل حاضر می‌شود.

بهرام غیبی تصریح کرد: این کاروان را که مسئولان کشوری و استانی همراهی می‌کنند، در سه روز در شهرهای اردبیل، نیر و گرمی مستقر شده و برای گروه‌های مختلف ارائه خدمات می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در روز اول این کاروان در شهر اردبیل و در محله محروم سلمان‌آباد مستقر شده و فردا نیز در نیر و روز دوشنبه در گرمی کاروان سفرنامه سلامت حاضر شده و به هموطنان ارائه خدمات می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: این کاروان که 12 استان کشور را دور می‌زند شامل 48 برنامه‌ای است که قرار است از شبکه اول سیما پخش شود که نخستین هدف این سفرنامه ترویج فرهنگ داوطلبی بین آحاد جامعه و اقشار مختلف اجتماع است.

غیبی، ترویج فرهنگ نوعدوستی و کمک به همنوع را به صورت دائمی و مستمر ضروری خواند و بیان کرد: بستر مناسب برای ترویج فرهنگ وقف، نیکوکاری و همچنین معرفی خیرین و داوطلبان نمونه کشوری و الگوسازی از این افراد برای توسعه حرکت‌های نیکوکارانه مد نظر و مورد توجه است.

وی اضافه کرد: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اعزام این کاروان‌ها تلاش می‌کند تا ارائه خدمت سلامت به سالمندان در قالب طرح نیابت و همچنین آگاهی‌بخشی به مردم در مورد بیماری‌های شایعه در این استان مورد توجه است که این خدمات شامل سلامت روح، جسم، بهداشت اجتماعی و روان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پایان متذکر شد:‌ امیدواریم با حضور این کاروان به مدت سه روز در استان اردبیل زمینه و بستری فراهم آید تا بهترین خدمات به باصفاترین و مهربانترین انسان‌ها که نیازمند دریافت این خدمات هستند، ارائه شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار