سردار علی مولوی دقایقی پیش با حضور در فرمانداری مشهد، انصراف خود از حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اعلام نمود.
کد خبر: ۱۸۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 25 February 2016
به گزارش تابناک رضوی، سردار مولوی پس از اعلام انصراف با حضور در دفتر دکتر محمد مهدی برادران، ضمن اعلام خداقوت به وی، اظهار امیدواری کرد: که این انصراف در اقبال هرچه بیشتر جریان اصولگرایی و دکتر بردران، که جایگاه مردمی و نیز علمی بالایی دارد، موثر واقع شود.
سردار علی مولوی، که سابقه ریاست بنیاد شهید استان را نیز دارد، همچنین برخی شاخصه‌های ارزشمند دکتر محمد مهدی برادران را برشمرد و برای او آرزوی توفیق نمود.
وی آرزو کرد که با حضور دکتر برادران در عرصه اصولگرایی در پایتخت معنوی ایران اسلامی فضایی جدید از همدلی ایجاد شود و هوای تازه ای در بدنه جریان دلسوزان نظام و نیروهای ولایت، دمیده شود.
این گزارش حاکیست سردار مولوی شب گذشته در گفتگو با تابناک رضوی موج خبر کناره گیری زودهنگامش را بدون اطلاع خودش و مصداق بداخلاقی های سیاسی در عرصه انتخابات دانست.
شایان ذکر است خانم رحمانی و اقای فیض نیز پیش از این صرفا به نفع وحدت اصولگرایان کناره گیری کرده بودند که برخی جریانات، آن را به نفع ائتلاف اصولگرایان منعکس کردند درحالیکه جبهه پیروان خط امام و رهبری و ائتلاف اصولگرایان هر دو به عنوان لیستهای اصلی اصولگرایان مطرح هستند.
انصراف سردار مولوی به نفع دکتر محمد مهدی برادران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار