در پی مصادره برخی انصراف‌های نامزدهای شاخص اصولگرا در مشهد به نفع لیست ائتلاف، سردار علی مولوی حقیقی نیز که در روزهای اخیر خبر کناره‌گیریش از کاندیداتوری در انتخابات مجلس در مشهد بارها منتشر شده بود با تکذیب این موضوع تصریح کرد: دروغسازی و شایعه پراکنی نشانه بی‌صداقتی و اصولگرا نبودن طراحان این پروزه غیراخلاقی است.
کد خبر: ۱۸۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ 25 February 2016
این نامزد اصولگرای انتخابات مجلس دهم در مشهد در گفتگو با خبرنگار با تابناک رضوی افزود : برخی افراد با عنوان پرچمداران بصیرت به نقل از بنده مطالبی را عنوان کردند که واقعیت نداشت و امیدواریم بزرگان این مجموعه ها اجازه ندهند بیش از این میان نیروهای اصولگرا فاصله بیفتد.
سردار علی مولوی حقیقی یادآوری کرد: همان جریاناتی که در انتخابات 92 نگذاشتند مسیر تبعیت از ولایت به درستی محقق شود متاسفانه باز هم در این مرحله چنین می‌کنند.

سردار مولوی: شایعه انصرافم از کاندیداتوری بداخلاقی سیاسی است

وی با اشاره به فرمایشات رهبری ادامه داد: اگر فردی نتوانست به کاندیدا برسد باید به لیستها رجوع کند اما برخی با لیستهای از بالا سعی دارند از همان گام نخست به مردم بگویند که باید به چه کسانی رای دهند در حالیکه این ظلم به فرمایشات ولایت و حق الناس است.
معاون امنیتی وانتظامی اسبق استانداری استان خراسان رضوی درباره لیست ائتلاف اصولگرایان نیز تصریح کرد : فرآیند و چیدمان افراد برای بسته شدن این لیست مشکل داشت که متاسفانه در عمل نیز موفق نبودند.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به حضور آحاد مردم در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری مدنظر رهبری افزود : اگر قرار است مردم عینا همان نماینده های قبلی را انتخاب کنند که دیگر چه نیازی به انتخابات است ؟! و اصلا انتخابات معنا ندارد.
مولوی همچنین با اشاره به اینکه امروز درباره این اقدامات اخیر و بی‌اخلاقی های سیاسی صورت گرفته با اعضای ستاد و همراهانم مشورت می‌کنم و اگر هم قرار بر انصراف یاشد بنده به تنهایی تصمیم گیرنده نیستم اما تا زمانیکه در فرمانداری نرفتم قصد انصراف نداشته و ندارم.
گفتنی است سردار مولوی سابقه ریاست سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی را نیز در کارنامه دارد که اصلی ترین رقیب سردار کریمی برای قرار گرفتن در لیست اصولگرایان مطرح بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار