رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی خبر داد
رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی گفت: در مسابقات کاراته سبک شوتوکان قهرمانی کشور کاراته‌کاهای سرایانی 16 مدال رنگارنگ را به گردن آویختند.
کد خبر: ۱۸۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸ 23 February 2016

علیرضا احمدی‌پیما  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در مسابقات کاراته سبک شوتوکان قهرمانی کشور نمایندگان خراسان جنوبی خوش درخشیدند.

وی افزود: در این مسابقات 300 کاراته‌کا از 10 استان کشور در دو بخش کاتا و کومیته در شهر مشهد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی تصریح کرد: تیم کاراته صنایع شیر شهرستان سرایان به نمایندگی از استان در این ماراتن ملی شرکت داشت که با کسب 16 مدال رنگی به آغوش جامعه ورزش برگشت.

احمدی‌پیما یادآور شد: در رده سنی زیر 14 سال مسابقات کاراته سبک شوتوکان قهرمانی کشور امیر رضا حاجی‌زاده، امیرحسین نرگسی، امیر عباسی، میثم عرب‌نجات، مهدی صالح‌نیا و عباس عباسی با گردن آویز برنز در وزن‌های مختلف بر سکوی سوم ایستادند.

وی گفت: در رده سنی بالای 14 سال علیرضا حاجی‌زاده و جواد کمالی‌منش مقام نخست اوزان مسابقات را کسب کردند، رسول طاهری، احسان شریفی و سعید رضاپور در وزن‌های مختلف نایب قهرمان شدند، محمدرضا رجب‌زاده، علیرضا میر‌برون، محمد صادق بیابانی و ابوالفضل همتی‌نیا نیز در اوزان مختلف در جایگاه سوم ایستادند.

شایان ذکر است، سرپرستی و مربیگری تیم کاراته شهرستان سرایان خراسان جنوبی را به ترتیب کمال‌الدین اکبری و مهدی عرب بر عهده داشتند و جواد کمالی‌منش نیز در این مسابقات به عنوان داور سوت زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار