خطیب جمعه بندرعباس با بیان این‌که همه دنیا نگاه‌شان به انتخابات 7 اسفندماه مردم ایران و میزان مشارکت و همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: نمایش واقعی همبستگی ملت ایران با یکدیگر و رقم زدن حضوری هوشمندانه و دشمن شکن موجب تقویت پایه‌های نظام و ایجاد انسجام و نشاط در دل مسئولین برای خدمت بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۱۸۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸ 19 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام سیدعباس تقوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با بیان این‌که همه دنیا نگاه‌شان به انتخابات 7 اسفندماه مردم ایران و میزان مشارکت و همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: نمایش واقعی همبستگی ملت ایران با یکدیگر و رقم زدن حضوری هوشمندانه و دشمن شکن موجب تقویت پایه‌های نظام و ایجاد انسجام و نشاط در دل مسئولین برای خدمت بیشتر می‌شود.
 
وی افزود: حضور حداکثری توأم با شعور سیاسی موجب ساختن آینده کشور و افزایش سرعت پیشرفت و توسعه کشور می‌شود.
 
خطیب جمعه موقت بندرعباس همزمانی دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را موجب افزایش اهمیت انتخابات دانست و گفت: کمتر کشوری را در دنیا می تواند پیدا کنید که به مانند ایران اسلامی به رای و اراده ملت متکی باشد و همه ارکان آن با رای مستقیم و یا غیرمستقیم مردم انتخاب شوند.
 
تقوی ادامه داد: کاندیداها تلاش کنند برنامه‌ها و اهداف خودشان را از حضور در عرضه انتخابات به مردم بگویند و هرگز دست به تخریب یکدیگر نزنند.
 
وی در بیان ویژگی‌های کاندیدای اصلح نیز اظهار داشت: بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم آذربایجان بسیار مهم است و به طور دقیق نقشه راهی برای انتخاب اصلح میان کاندیداها در انتخابات بشمار می‌رود.
 
خطیب جمعه موقت بندرعباس خاطرنشان کرد: داشتن روحیه مقاومت در برابر زورگویی، خداترسی، ایمان و اراده ادامه راه امام(ره) و شهدا و اعتقاد به نظام اسلامی از جمله مولفه‌هایی است که مردم باید در انتخاب خودشان به آن توجه کافی داشته باشند.
 
حجت‌الاسلام تقوی همچنین بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات نیز تاکید کرد و گفت: این حضور نشانه صلابت نظام و تکمیل کننده تلاش‌های مسئولین نظام برای خدمت به مردم و برداشتن مشکلات از پیش روی جامعه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار