شهردار اردبیل گفت: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت با پروژه‌هایی است که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و زمینه تکمیل و بهره‌برداری آنها فراهم آمده است.
کد خبر: ۱۸۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 17 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حمید لطف‌اللهیان شامگاه سه‌شنبه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل و در بررسی متمم بودجه اظهار کرد: ما بیشترین تاکیدمان در متمم تزریق منابع اعتباری برای تکمیل برخی از پروژه‌ها و خروج از شرایط کنونی بوده که سعی کردیم در بخش جاری با توجه به افزایش حقوق کارکنان و هزینه باشگاه تیم شهرداری اردبیل مبلغ بیش از 8 میلیارد تومان را درخواست کنیم که این رقم بعد از بررسی در کمیسیون به حدود 7 میلیارد تومان اصلاح شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری برای پیش‌برد برنامه‌های خود به تصویب این متمم نیاز داشت تا کارها در این یک ماه بر زمین نماند، گفت: بالاخره اعضای شورای شهر با بررسی همه جانبه این متمم را تصویب کردند تا در بخش عمرانی، تکمیل پروژه‌هایی که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد به سرعت انجام شود.

شهردار اردبیل گفت: درخواست‌هایی نیز از طرف اعضای شورای شهر پیشنهاد شد تا کاهش هزینه‌های جاری را داشته باشیم که این کار نیز مورد توجه قرار گرفت.

لطف‌اللهیان تفاوت درخواست در بخش عمرانی را 9 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: شورا می‌توانست این رقم را تصویب کرده و در پروژه‌هایی که با روند کمتر از 50 درصد پیشرفت دارد آن را توزیع کند.

وی در مورد بودجه سال آینده بیان کرد: ما سعی کردیم بودجه سال 95 شهرداری اردبیل واقع‌بینانه تهیه و تدارک دیده شود تا بر همین مبنا فعالیت‌ها و کارها به انجام برسد که خروجی این امر قطعا به پیشرفت عمران و آبادانی شهر از همه جهات کمک خواهد کرد.

شهردار اردبیل رویکرد متفاوت بودجه سال آینده را توجه به توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی و اجتماعی با پیش‌بینی هزینه‌کردن چهار درصد کل بودجه شهرداری بیان کرد و گفت: انتظار می‌رود یک روند مناسبی را در این فرایند به ویژه همراهی و همکاری شورای شهر در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی شاهد باشیم.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، لطف‌اللهیان در پایان سخنان خود یادآور شد: در سال آینده قطعا فرایند حرکتی مطلوب‌تر و وضعیت پیش‌برد برنامه‌ریزی‌ها با جمع‌بندی نظرات کارشناسی شرایط مطلوب‌تری را پیدا خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار