جلسه کارگروه شبکه ملی فرهنگ هرمزگان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و کارشناسان اعزامی از تهران و مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی – هنری مساجد برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 10 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا درویش نژاد ضمن تأکید بر اهمیت شبکه ملی فرهنگ و رسانه های دیجیتال گفت: در جنگ نرم و مهندسی فرهنگی یکی از مهمترین ابزار، رسانه های دیجیتال می باشد که در قالب خانه های فرهنگ در مرکز استان و تعدادی از شهرستان ها و کانون های مساجد راه اندازی شده است .
 
وی افزود : هدف از حضور کارشناسان وزارتخانه ، بررسی وضعیت مراکز دیجیتال،بررسی پرونده متقاضیان جدید و مشخص کردن تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای ایجاد مراکز و خانه های جدید می باشد.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان کرد : اولویت واگذاری و ایجاد خانه ها و مراکز دیجیتال جدید ، کانون های فرهنگی – هنری مساجد می باشد که بر همین اساس بررسی های لازم صورت می گیرد و مجوز مورد نیاز اعطا می شود .
 
درویش نژاد بر آموزش مستمر در این حوزه تأکید کرد و گفت : برای مدیریت خانه های دیجیتال باید از افراد نخبه و تیزهوش استفاده کرد و با آموزش مستمر آنها را توانمند ساخت .
 
در این نشست ، پس از ارائه گزارش کارشناسان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مقرر شد هرچه زودتر مرکز رسانه های دیجیتال و شبکه ملی فرهنگ در استان راه اندازی گردد و نسبت به اعلام فراخوان عمومی برای متقاضیان ثبت نام، اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار