استاندار در جمع اصحاب رسانه:
درعرصه اقتصادی و رفاه آنچنان ما نتوانستیم به عنوان یک مدل کار آمد وارد شویم و موفق عمل کنیم.اگردرعرصه اقتصادی ما بتوانیم کار آمدی مدل حکومتی امام را استفاده کنیم میتوانیم بهره خوبی ببریم
کد خبر: ۱۷۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲ 01 February 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،سید موسی خادمی در نشست با اصحاب رسانه با تبریک ایام‌الله دهه فجر،ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه گفت:جمهوری اسلامی درصحنه سیاسی و سیاست داخلی عملکرد خوبی داشته است و تقریبأ به اندازه طول عمرخودش انتخابات برگزار کرده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود:درعرصه اقتصادی و رفاه آنچنان ما نتوانستیم به عنوان یک مدل کار آمد وارد شویم و موفق عمل کنیم.اگردرعرصه اقتصادی ما بتوانیم کار آمدی مدل حکومتی امام را استفاده کنیم میتوانیم بهره خوبی ببریم.بخش عمده ای از کار آمدی نظام مربوط به همین دولت تدبیر وامید است.
انتخابات مهمترین پروژه حال حاضر دولت
خادمی در ادامه به موضع انتخابات اشاره کرد و گفت:در عرصه داخلی هم نشاطی در کشور بوجود آمده است و امیدواریم که این نشاط با انتخابات7اسفند کامل تر بشود.
وی ادامه داد:مهمترین پروژه دولت درحال حاضر انتخابات 7 اسفند است و زمانی دولت برنده است که انتخابات را با سلامت کامل برگزار کند.
اگر یک انتخابات سالم و رقابتی برگزار بشود، هیچ دلیلی وجود ندارد که مردم شرکت نکنند.
پروژه های عمرانی و اقتصادی استان
خادمی : سرجمع پروژه‌های عمرانی و اقتصادی افتتاحی و کلنگ‌زنی استان در دهه فجر 396 پروژه با اعتباری افزون بر هزار و 100 میلیارد تومان است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 600 میلیارد تومان اعتبارات مربوط به پروژه فولاد سقاوه است، گفت: پروژه‌های خوبی را در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسانیم و هدف دولت بر این است که در شرایط کنون و با توجه به نیمه تمام ماندن برخی پروژه‌ها پروژه‌ای جدید تعریف و کلنگ‌زنی نکند.
بخش عمده ای از کار آمدی نظام مربوط به همین دولت تدبیر وامید است/انتخابات مهمترین پروژه حال حاضر دولت/جابه جایی زندان بحث سنگینی است
خادمی تعداد پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر را 332 پروژه عنوان کرد و گفت: از این تعداد پروژه 296 پروژه آن افتتاحی و 36 پروژه آن کلنگ‌زنی هستند که سرجمع اعتبارات پروِژه‌های افتتاحی در حوزه عمرانی 259 میلیارد تومان است.
نماینده ارشد دولت در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه عمده پروژه‌ها در حوزه تامین آب، برق، جاده‌های روستایی است، گفت: به دنبال اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح استان هستیم.
وی تعداد پروژه‌های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر را 64 پروژه عنوان کرد و گفت: پروژه‌های بخش اقتصادی با همکاری بخش خصوصی و بانک‌ها نیز اجرا می‌شوند.
خادمی از تعداد 64 پروژه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد 61 مورد آن با اعتباری 222 میلیارد تومان را افتتاحی عنوان کرد و گفت: از جمله پروژه‌های اقتصادی آجر دهدشت با اعتباری قریب به 50 میلیارد تومان است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: سه طرح با اعتبار 604 میلیارد تومان در دهه فجر امسال کلنگ آن‌ها به زمین زده می‌شود.
جابه جایی زندان بحث سنگینی است
دکتر خادمی در ادامه افزود:درحوضه پروازی300درصد رشد داشته ایم.افزایش طول باند یاسوج 30درصدپیشرفت فیزیکی داشته که اعتبار آن 22 میلیارد تومان است. دکل های ورزشگاه هم برای پروازها اصلاح شده است ولی بحث جابه جایی زندان یاسوج بحث سنگینی است.
از وزارت نفت پول گرفتیم و در ورزش هزینه کردیم
استاندار گفت:گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک در این دولت مجوزش گرفته شد و کلنگ زنی شده و پروژه آن در حال انجام است.
سید موسی خادمی ادامه داد:ماجزء محدود استانهایی هستیم که از وزارت نفت 45 میلیارد تومان گرفتیم و در حوزه ی ورزش هزینه کردیم، 14 میلیارد در شهرستان بویراحمد 14 میلیارد گچساران و 17 میلیارد تومان در حوزه ی کهگیلویه هزینه شد.
تهیه گزارش و عکس:جهانمهر
بخش عمده ای از کار آمدی نظام مربوط به همین دولت تدبیر وامید است/انتخابات مهمترین پروژه حال حاضر دولت/جابه جایی زندان بحث سنگینی است

بخش عمده ای از کار آمدی نظام مربوط به همین دولت تدبیر وامید است/انتخابات مهمترین پروژه حال حاضر دولت/جابه جایی زندان بحث سنگینی است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار