فرماندار شهرستان نیر گفت: با توجه به اینکه سالانه تیم‌های ورزشی بسیاری در شهرستان نیر اردو می‌زنند، احداث کمپ ورزشی در این شهرستان حائز اهمیت است.
کد خبر: ۱۷۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 01 February 2016

اکبر صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیلاظهار داشت: شهرستان نیز از لحاظ موقعیت جغرافیایی و گردشگری دارای ظرفیت‌های مناسبی بوده و در این رابطه نیز 7 منطقه نمونه گردشگری در شهرستان نیر به تصویب دولت رسیده که از این نظر شهرستان نیر جایگاه اول استان اردبیل را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: برای جذب و جلب سرمایه‌گذار به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان نیر باید بتوانیم زیرساخت‌های حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را فراهم کنیم که در زمینه‌های صنعتی از ابتدای سال حدود 17 مجوز تأسیس کارخانه در شهرک تخصصی آب نیر صادر شده و با توجه به تکمیل ظرفیت این شهرک، درصدد راه‌اندازی فاز دوم تخصصی آب شهرستان نیر هستیم.

فرماندار شهرستان نیر افزود: تکمیل فاضلاب شهرستان نیر یکی از برنامه‌های اولویت دار در شهرستان نیر است که امیدواریم با انجام این پروژه مشکلات فاضلاب شهری در نیر برطرف شود چرا که به لحاظ اینکه شهر نیر بالادست سد یامچی بوده، این پروژه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

صمدی تصریح کرد: سالانه تیم‌های ورزشی لیگ برتری و دسته یک در شهرستان نیر اردوی آمادگی برگزار می‌کنند که نبود هتل و کمپ ورزشی باعث شده، حضور این تیم‌ها برای شهرستان نیر فوایدی به دنبال نداشته باشد که حدود 300 میلیون تومان از اعتبارات دولتی برای احداث کمپ ورزشی نیر، در نظر گرفته شده است.

وی در رابطه با آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان نیر، بیان کرد: حدود 62 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در شهرستان نیر در نظر گرفته شده است که 26 شعبه ثابت و 36 شعبه سیار خواهد بود که بیش از یک هزار نفر عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان نیر انجام وظیفه می‌کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار